Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Vi er det nye inn Lars.

Det kalles speedblogging.

Speedblogging . . . Det liker jeg  :)

Tipper det blir kamp om å få være med i klubben vår  ;D

Vell...... , noen har en tendens til å ligge litt før i tid, klubb ja Lars, men for oss to kun som totempeler  ;D ;D ;D

Men har pratet med jesus og han sa at det var helt ok  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over nok et bra band fra raufoss her . . . Mulig jeg er med på bass her også . . . Greier ikke å holde styr på alt jeg er med på lenger  :D :

Jeg visste, jeg visste jeg hadde deg i huet et steds Lars. Dette burde du fortalt meg tidligere. Du var tross alt en barndomsvenn i fantasien. At våre veier skulle møtes her er helt utrolig.

Skål og jeg bare nyter min tilværelse. Dæven Lars <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=DM9n96CgzfU





Pokker ! Ser vi er oppe i 999 sider her . . . Det er mye mer enn 99  :)


Lars .
Som den beste gledessprederen her så gjør vi dette nå <<l
Du holder styr på 1000 inlegget og det skal være ditt.
Du er uten sidestykke(alvor) kødd, men (alvor)  ;D


Vi leier hverandre inn i solnedgangen, Robert  hhhart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen Lars det var ikke meningen , men vi klarte det, vi klarte det, sorry , sorry sorry  cccheers

Dette gikk som det skulle  <<l

Du har vært motoren i denne tråden fra starten, og jeg har vært her og støttet meg hele veien  ;D

Sier ikke så rent lite om hvor dyktige vi er, dette . . .

Du hadde forresten aldri klart det uten meg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=DM9n96CgzfU

Pokker ! Ser vi er oppe i 999 sider her . . . Det er mye mer enn 99  :)

Lars .

Som den beste gledessprederen her så gjør vi dette nå <<l

Du holder styr på 1000 inlegget og det skal være ditt.

Du er uten sidestykke(alvor) kødd, men (alvor)  ;D

Vi leier hverandre inn i solnedgangen, Robert  hhhart

Fy for en kveld Lars  ;D Tusen takk, hakke ledd så mye på lenge.

Noen er spesielle, du faller i den kategorien <<l Dæven.

Nå må jeg gå litt tilbake å sjekke ut hva vi faktisk ikke har rukket å høre på.

Takk Lars for en fin avsluttning på en kveld i en tråd jeg setter stor pris på  ;D ;D <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen Lars det var ikke meningen , men vi klarte det, vi klarte det, sorry , sorry sorry  cccheers

Dette gikk som det skulle  <<l

Du har vært motoren i denne tråden fra starten, og jeg har vært her og støttet meg hele veien  ;D

Sier ikke så rent lite om hvor dyktige vi er, dette . . .

Du hadde forresten aldri klart det uten meg  ;D

Det har du faktisk helt rett i Lars, vi er flinke vi, og ja, ikke uten deg Kompis  :-* he he he he he he

Blir reisefot i morra og bil.

Godt nytt år Lars, beste tråden jeg kunne sagt det til deg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for moroa, Robert  ;D

Nå må jeg se å få gjort noe med denne ballesprengen, før det går helt på trynet  :o

Det er tungt å dra lasset alene Robert, men vi greide det denne gangen også . . . Ble knapt svett, jeg  8)  ;D

Sånn er det når man er guru ;D ;D  Jeg ble litt svett, men det er fordi jeg er litt feit blitt ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for moroa, Robert  ;D

Nå må jeg se å få gjort noe med denne ballesprengen, før det går helt på trynet  :o

Det er tungt å dra lasset alene Robert, men vi greide det denne gangen også . . . Ble knapt svett, jeg  8)  ;D

Sånn er det når man er guru ;D ;D  Jeg ble litt svett, men det er fordi jeg er litt feit blitt ;D ;D ;D

Puh . . . Jeg var visst bare pissetrengt, så jeg slapp å ta ibruk høyreslegga  :D

Et fabelaktig Godt Nytt-år til deg også, Robert !

Nå kan vi gå løs på 2014 vel vitende om at vi har gjort plikten vår i denne tråden, og at vi skal ta oss noen fisketurer sammen igjen snart  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for moroa, Robert  ;D

Nå må jeg se å få gjort noe med denne ballesprengen, før det går helt på trynet  :o

Det er tungt å dra lasset alene Robert, men vi greide det denne gangen også . . . Ble knapt svett, jeg  8)  ;D

Sånn er det når man er guru ;D ;D  Jeg ble litt svett, men det er fordi jeg er litt feit blitt ;D ;D ;D

Puh . . . Jeg var visst bare pissetrengt, så jeg slapp å ta ibruk høyreslegga  :D

Et fabelaktig Godt Nytt-år til deg også, Robert !

Nå kan vi gå løs på 2014 vel vitende om at vi har gjort plikten vår i denne tråden, og at vi skal ta oss noen fisketurer sammen igjen snart  <<l

Hei igjen Lars.

Er ikke der man forventer, sup full :D. Synes vi klarte oss godt ikveld ja , uansett ;D

Hater å be meg selv på andre, men koselig når vi treffes Lars. Ny jobb, mindre fisketid, mere streamer ( ;D ) etter alle arter.

Men..... Kanskje vi skal lage tid til litt robbans hvitløksmarinerte svinefilet osv osv.

Jeg kan godt mase, hvis det ikke oppfattes som mas ;D<<l

Fiskinga er vi vel enige om at ikke betyr all verden  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for moroa, Robert  ;D

Nå må jeg se å få gjort noe med denne ballesprengen, før det går helt på trynet  :o

Det er tungt å dra lasset alene Robert, men vi greide det denne gangen også . . . Ble knapt svett, jeg  8)  ;D

Sånn er det når man er guru ;D ;D  Jeg ble litt svett, men det er fordi jeg er litt feit blitt ;D ;D ;D

Puh . . . Jeg var visst bare pissetrengt, så jeg slapp å ta ibruk høyreslegga  :D

Et fabelaktig Godt Nytt-år til deg også, Robert !

Nå kan vi gå løs på 2014 vel vitende om at vi har gjort plikten vår i denne tråden, og at vi skal ta oss noen fisketurer sammen igjen snart  <<l

Hei igjen Lars.

Er ikke der man forventer, sup full :D. Synes vi klarte oss godt ikveld ja , uansett ;D

Hater å be meg selv på andre, men koselig når vi treffes Lars. Ny jobb, mindre fisketid, mere streamer ( ;D ) etter alle arter.

Men..... Kanskje vi skal lage tid til litt robbans hvitløksmarinerte svinefilet osv osv.

Jeg kan godt mase, hvis det ikke oppfattes som mas ;D<<l

Fiskinga er vi vel enige om at ikke betyr all verden  ;)

Vanligvis har jeg ikke all verdens respekt for folk med færre enn 10.000 innlegg på ffs, men du er og har alltid vært et unntak, Robert  ;D

Når man har dratt såpass mange verdensrekordfisker som vi tross alt har så får man etterhvert et avslappet forhold til selve fiskinga, så det tar vi evt etter at mat og øl og vin og brennvin er drukket opp.

Nye turer i 2014, Robert . . . Har et par foringshull i sørenden av einafjorden jeg gjerne deler med deg så fort isen legger seg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...