Guest Pål Andersen Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Dinocras cephalotes klekking (4cm +) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Litleré Rydgren Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Bruker å dukke opp noen av de der utover i august. Det er vel noe av grunnen til at man kan fange stor ørret på svææære, stripende fluer på brekkanter i skrumlemørten utover i august. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pål Andersen Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Skikkelig BIFF ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Her er et til fra samme elv for de som vil se på kroppsfargen. [attachimg=1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bakslengen Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Dinocras klar for egglegging, som holder vingene på en litt annen måte, sikkert for å beskytte eggene. Fra Renaelva i går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Slettengen. Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Fy fader Gunnar.......er du så frekk at du fotograferer oppunder stakken på drektige steinfluedamer! Det bildet er forresten helt rått, det er første gangen jeg har sett noe slikt.........får ikke hjælpe om det var litt intimt da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bakslengen Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Har ingen hemmninger, forfra eller bakfra Tore [attachimg=#] [attachimg=#] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Slettengen. Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Arti at noen av dere får til dissa insektsbilda, sjøl bare roter jeg det til med så små ting som kuter og flyr så fort jeg, treigingen, får rota fram kameraet! Godt jobba! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten1991 Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Det var veldig mye steinfluer oppe på hardangervidda for en uke siden . Men det var ikke det fisken tok . Hilsen Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts