Gå til innhold

Nå må vi sette igang her gutter og jenter!


Tormod Wie

Anbefalte innlegg

Gjest Hermansen

Det er kjekt med forum når arbeidstiden blir lang og enda lenger til ørreten beiter mygg. Og fluefiske.nets forum er jo ett laksefiskeforum og LAKSEFISKE ER KJEDLIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt med forum når arbeidstiden blir lang og enda lenger til ørreten beiter mygg. Og fluefiske.nets forum er jo ett laksefiskeforum og LAKSEFISKE ER KJEDLIG.

 

I min familie er det fler laks- enn ørretfiskere.

Litt spøkefullt pleier jeg å si at laksefiskere er misslykkede imitasjonsfiskere. Denge.....denge......

Mener selvfølgelig ikke noe med det, men i dette tilfellet har jeg dem litt på kroken fordi de kara klarer aldri å få fisk når vi er på ørretfiske og fisken er litt kresen. Da er det lettere å sette på en Durham Ranger veit du og "mæle" ut :wink:

 

Alt fiske har sin sjarm, min side er som du sier for ørret/røye/harr fiskere.

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir flink å killer alt av meldinger som angår laksefiske :) Kan ikke ødlegge oss ørretfiskere med slik infomasjon _=

 

Hehe.. gutta har jo fått sin egen plass sammen med murten laugh.png' alt=':lol:'>

Jeg satser på at "forum priesten" får ligge i ro.

Men skulle navn som stingsild og bomber dukke opp, ja da

f....en :twisted:

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Håper du blir flink å killer alt av meldinger som angår laksefiske :) Kan ikke ødlegge oss ørretfiskere med slik infomasjon _=

 

Hehe.. gutta har jo fått sin egen plass sammen med murten laugh.png' alt=':lol:'>

Jeg satser på at "forum priesten" får ligge i ro.

Men skulle navn som stingsild og bomber dukke opp, ja da

f....en :twisted:

 

Rune

 

Thormod er nærmeste laksefisker vi kommer, han fisker BARE ørret med våtflue laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du Tormod' date=' du krever og krever men gjør ikke noe selv :) Bare jeg og Rune som herjer her inne omdagen trur jeg desverre :)[/quote']

 

Liker best å lese :) Jeg fortjener en hvilepause nå synes jeg. Har tross alt holdt på dag og natt sist uke med å få denne siten på bena igjen etter krasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Ja du Tormod' date=' du krever og krever men gjør ikke noe selv :) Bare jeg og Rune som herjer her inne omdagen trur jeg desverre :)[/quote']

 

Liker best å lese :) Jeg fortjener en hvilepause nå synes jeg. Har tross alt holdt på dag og natt sist uke med å få denne siten på bena igjen etter krasjen :)

 

FAen dårlig unnskyldning :) Ikke våres skyld at serveren kræsjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Rune!

 

Så vidt jeg husket slapp du aldri til nede i flueboksene mine :)

 

Nå synes jeg det blir vel mye håning av min person her... :D

 

Boksen med oterfluer ligger til en hver tid fremst i fluevesten min! Ingen ting slår en dobbelkroker March Brown. Killer!! :D

 

You got me there!!

Men når du sier det selv så var det vel ikke så dårlig gjettet!!

 

Neida, Tormod er og blir en imitasjonsfrik som oss andre...

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja det blir gøy. Informasjonen som rune gir på sidene er helt perfekt rettet til meg. og nå oppdaterer han ofte. Vi må jo i gjengjeld til alt det arbeidet han legger bak sidene bruke den.

 

Dette er en den største inspirasjonskilden på nettet for oss fluefiskere og fluebindere¨etter min mening.

 

Du har gjort en kjempejobb Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...