Gå til innhold

Ny film: Flyfishing Europe


Flemming

Anbefalte innlegg

Prøver å bestille denne filmen på Nordisk, men får opp følgende feilmelding:

Pris ikke tilgjengelig. Vi kontakter deg for eksakte transportkostnader. Du er velkommen til å kontakte oss: post@nfisk.no . Velg [Forsett] for å sende en ny prisforespørsel.

Og her stopper det opp. Noen andre som har opplevd uregelmessigheter etter "oppussingen"?

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skuffende film alt i alt. Etter "Ørretjakt" hadde jeg faktisk forventet meg mer av Mr. Topp!

Introen til Koladelen er helt rå samt noen av stemingsbildene fra Alta.

Ellers synes jeg det var ganske platt og kjedelig. Gav meg sjelden godfølelsen egentlig.

Mitt personlige syn. Kommer vel kanskje av man nå ikke er sulteforet på fluefiskefilmer lenger. Tidligere var jo en våtflueørret på film en høydare. Slik er det ikke lenger og bra er det. Man krever høy kvalitet. Blir jo en subjektiv smakssak dette selvfølgelig.

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ørretjakt", "fluefiske til fjells" er to av ørretfilmene jeg koser meg aller mest med....kan se dem om att og om att.

flyfishing Europe inneholder gode bilder og fin stemning...men svenskedelen er bedre på orginalfilmene utgitt er par år tilbake.

Kola er jo kult, nesten okke som.... (skulle gjerne bedrevet litt oppstrøms nymfefiske der oppe)

Kunne umulig vært annet enn j.... spennende :)

Laksedelen har jeg ikke sett ennå...tror heller ikke jeg velger det sporet av dvd'en.

har ennå ikke sett ekstra materiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er filmen fra denne mannen i hyllene hos fluefiskesjapper rundt om kring?

Terje!

Du får ihvertfall bestilt den fra Sherpa – jeg fikk min her om dagen. Koladelen har jeg sett utallige ganger allerede, helt siden jeg fikk med Simms-DVD'n når jeg kjøpte ny vadebukse for to år siden. Laksedelen har jeg sett mesteparten av på NRK(?), så det ble til slutt Idsjøstrømmen jeg betalte 299,- for å se. Ekstramaterialet med Bugman gjorde at det var verdt prisen.  ;D

Regner med det kommer en volume 2 etter hvert også. Dette var jo Fly Fishing Europe vol. 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...