Gå til innhold

Ny film: Flyfishing Europe


Flemming

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

JB skrev:

Ja til vindjakke, avlsappet fiske og kokekaffe! Vær enig i dette er dere snille.

Er så enig, men jeg vil bytte ut kaffen med en iskald cola eller en iskald pils. ;D ;D håper det funker også ;D

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Sponsorer er nok noe vi må leve med i det meste av filmer som omhandler fluefiske, og det er helt greit for meg, hvis det bidrar til flere slike filmer  ;D

Om det er Simms, Scott eller R.Thompson håper jeg er likegyldig for de fleste !

Mon tro om det er effekten av det påståtte budskapet i Tørrfluelandet 3 som brer seg allerede  ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsorer er nok noe vi må leve med i det meste av filmer som omhandler fluefiske, og det er helt greit for meg, hvis det bidrar til flere slike filmer  ;D

Om det er Simms, Scott eller R.Thompson håper jeg er likegyldig for de fleste !

Mon tro om det er effekten av det påståtte budskapet i Tørrfluelandet 3 som brer seg allerede  ;D

 

 

Jeg kan i hvert fall dokumentere at jeg startet kritiske tråder mot utstyrsjaget på sommeren. Så da bekrefter vel TFL3 at jeg paradoksalt nok er veldig trendy  ???  JA TIL SIMMS G4, PIN ON REELS TIL 250 KRONER OG MASSE ANNET GADGETS!

 

JB

 

MAN KAN ALDRI FÅ NOK UTSTYR. KJØP I VEI! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eier og bruker av en Loomiscaps burde jeg kanskje være forsiktig med å uttale meg i negative ordelag om prangende logoer :P men jeg tror nok en del aktører i fluefiskebransjen med fordel kunne holdt et klarere skille mellom produktplassering og ren reklamefilm, ja...

 

Så lenge filmen holder mål ellers er dette heldigvis en bagatell det ikke er alt for vanskelig å se gjennom fingrene med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt å se at det har dukket opp noen meningsfeller her. Trodde lenge jeg var aleine gitt :)

Har ingenting imot Simms eller andre merker av bra kvalitet for den saks skyld. Tvert imot. Min innvending gikk utelukkende på det faktum at merkeeksponeringen i noen tilfeller blir prangende og dermed demper totalopplevelsen. Håper og tror at det går an å lage lønnsomme gode fiskefilmer uten slike ensrettede kommersielle overtoner.

Personlig vil jeg ha fokus på naturen, dyre- og fuglelivet, fisken, spenningen, kastingen, fluene og ikke minst stemningen. At vedkommende fluefisker bruker en SAGE RPL med en gammel viscount snelle og en Simms vadejakke vil jeg oppdage fordi jeg er interessert i slikt, ikke fordi de kaster det i trynet på meg i bilde etter bilde.

 

Mvh

RJø F.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når den kommer ?  ( beklager å ødelegge "simms-diskusjonen")

 

Morten

 

Vel det er en Ny film tråd og ikke Simms ;)

 

Jepp, klar over det, det var ment som et lite hint til at tråden dreide off topic

 

Fortsatt interessert i vite om noen har en dato for release.

 

Morten

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar hintet jeg...men føler for å understreke at denne "ren tråd filosofien" som håndheves av stadig flere her inne begynner å bli ganske sliiitsom  :(

 

Beklager at jeg var litt offtopic nå...........

 

Mvh

Rolf J. F.

 

Så så... Det er da ikke så farlig om noen hinter om hva tråden egentlig handler om..?? Det er ingen som har kjeftet på deg eller slettet noe, så jeg skjønner ikke hvorfor den tonen var nødvendig...

 

Se, der var jeg of-topic også... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vil dere ha bukt med sponsinga er det dessverre bare to alternativer:

 

1. En vesentlig høyere utsalgspris.

2. Færre utgivelser.

 

Eller sannsynligvis en kombinasjon av begge. Disse filmene selges dessverre i små opplag. Det er sikkert noen her som kan fortelle om hverdagen som "søkkrik filmskaper".  ???

 

PS. Tørrfluelandet 3 er også sponset av Tundra.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders80

Opp til hver enkelt hva en bruker som bekledning osv,at et spesielt merke gjør det bra i tester osv så er det vel naturlig at et flertall bruker det uavhengig av sponsing?jeg for min del kjøper ikke klær til friluftsliv,stenger,snører,sneller til fluefiske og sovepose/(liggeunderlag)uten at det har gjort det godt i forbrukertester,balansen mellom pris og nytteverdi må vurderes såklart. mvh.anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har Kristian laget en ny "teaser" fra filmen...

 

Arbeidet med denne filmen har tatt litt lengre tid enn forventet, men Kristian tror kanskje de klarer å få til en "release" i mars. Kommer tilbake med nærmere dato senere... ;)

 

 

Link til teaser:  http://www.dump.no/files/27c2569ebf81/720P_FlyEurope_Teaser.mp4

 

 

 

(De som har problemer med nedlastning; høyreklikk og velg "lagre som"..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Topp & Karl Nilsen _______ Alias  Steven Spielberg og Geoge Lucas, Faen og de gutta vet å pirre nerven i en stakkars fisker. Utrolig flott teaser dette her,gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg.

Hilsen uten ord ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Gjorde en byttehandel i dag og endte opp med G4 Pro vadere med tilhørende repair-DVD fra Simms i dag. Og på DVD'n var det 39 minutter med Flyfishing Europe, nærmere bestemt den delen som er filmet i Rynda med Pål Krogvold og han andre gamle. :P Meget bra saker! Hvis de andre scenene er like bra ligger det lett ann til å bli årets. Noen som har slippdato for filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...