Gå til innhold

Ny film: Flyfishing Europe


Flemming

Anbefalte innlegg

Gjorde en byttehandel i dag og endte opp med G4 Pro vadere med tilhørende repair-DVD fra Simms i dag. Og på DVD'n var det 39 minutter med Flyfishing Europe, nærmere bestemt den delen som er filmet i Rynda med Pål Krogvold og han andre gamle. :P Meget bra saker! Hvis de andre scenene er like bra ligger det lett ann til å bli årets. Noen som har slippdato for filmen?

 

har vært i kontakt med "sherpa", og det eneste jeg får beskjed om er til høsten... har visst med at de skal prøve å få solgt TV-rettigheter

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hvis de andre scenene er like bra ligger det lett ann til å bli årets.

 

For ikke å fornærme noen av forumbrukerne her kan jeg legge til at jeg hverken har sett Ørretboms 3 eller To fortapte menn enda.  ;)

 

tror ikke du fornærmer noen med den setningen, det klippet jeg så av Flyfish Europe var rått.. gleder meg til filmen.... ( og til neste film som Svein kommer med)

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en byttehandel i dag og endte opp med G4 Pro vadere med tilhørende repair-DVD fra Simms i dag. Og på DVD'n var det 39 minutter med Flyfishing Europe, nærmere bestemt den delen som er filmet i Rynda med Pål Krogvold og han andre gamle. :P Meget bra saker! Hvis de andre scenene er like bra ligger det lett ann til å bli årets. Noen som har slippdato for filmen?

 

har vært i kontakt med "sherpa", og det eneste jeg får beskjed om er til høsten... har visst med at de skal prøve å få solgt TV-rettigheter

 

Morten

Det var da voldsomt til utsettelse, da  :-\

Mener denne filmen var ment å være for salg omtrent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Gjorde en byttehandel i dag og endte opp med G4 Pro vadere med tilhørende repair-DVD fra Simms i dag. Og på DVD'n var det 39 minutter med Flyfishing Europe, nærmere bestemt den delen som er filmet i Rynda med Pål Krogvold og han andre gamle. :P Meget bra saker! Hvis de andre scenene er like bra ligger det lett ann til å bli årets. Noen som har slippdato for filmen?

 

har vært i kontakt med "sherpa", og det eneste jeg får beskjed om er til høsten... har visst med at de skal prøve å få solgt TV-rettigheter

 

Morten

 

Var inne på hjemmesiden til Sherpa, men det ser ut til at denne filmen er ytterligere utsatt..... :-[

 

05.09.2008

Sherpa Distribution gir denne høsten ut hele 8 filmer. Aldri før har vi gitt ut så mange filmer i et kvartal. Vi utvider katalogen med en rekke spennende titler i månedene som kommer.

 

Her er en liten oversikt:

Panta Rei [Alt Flyter] kommer 20.september

Fluehue kommer i oktober

Bloodline kommer i oktober

Stein & Stjerner kommer i november

Bergtatt av Everest/ The Man who skied down Everest kommer i november

Et år i Oslomarka/Ørreteldorado med Bård og Lars kommer i November

Sjøørretens Hemmeligheter 3 & 4 kommer i november

 

I tillegg tar Sherpa Distribution inn vinnerdokumentaren på årets Film fra Sør i oktober. Release av denne er ikke fastsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg irriterer meg litt over all hype'n som var rundt denne "Flyfishing Europe" - filmen sist vinter, med trailer og greier.

Dvd'en var liksom rett rundt hjørnet, og nå ser det ut til at hele greia koker bort i kålen  :-\

Jeg vil se den ! ! ! NÅ !  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Må innrømme jeg irriterer meg litt over all hype'n som var rundt denne "Flyfishing Europe" - filmen sist vinter, med trailer og greier.

Dvd'en var liksom rett rundt hjørnet, og nå ser det ut til at hele greia koker bort i kålen  :-\

Jeg vil se den ! ! ! NÅ !  ;D

jeg har Koladelen på dvd. Fikk den med når jeg kjøpte verdens beste vadebukse. Filmen er forøvrig meget god for de som like stor ørret fanget på tørrflue :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Koladelen på dvd. Fikk den med når jeg kjøpte verdens beste vadebukse. Filmen er forøvrig meget god for de som like stor ørret fanget på tørrflue :D

 

Filmen hadde vel vært ennå bedre hvis det var i Norge og ikke på Kola? ;D

 

Sorry, måtte bare :)

 

Har forresten Koladelen selv, og den snurrer ofte rundt i dvd spilleren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg irriterer meg litt over all hype'n som var rundt denne "Flyfishing Europe" - filmen sist vinter, med trailer og greier.

Dvd'en var liksom rett rundt hjørnet, og nå ser det ut til at hele greia koker bort i kålen  :-\

Jeg vil se den ! ! ! NÅ !  ;D

 

Burde vært lover på hvor lang tid fra traileren vises til filmen kommer..  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes vel også at det er et stort misforhold over tidspunktet for traileren og når filmen en gang blir tilgjengelig.  Etter hva jeg forstår er filmen ferdig, men det handler om å selge den inn til TV.  Samtidig har jeg forståelse for at man ønsker å dra mest mulig kroner ut av en slik produksjon, og det er vel ikke all verdens med rikdom å tjene på oss fluefiskegærningers kjøp av DVD`n. Men, da burde man heller ikke presentert traileren, for jeg vil se filmen snarest.

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes vel også at det er et stort misforhold over tidspunktet for traileren og når filmen en gang blir tilgjengelig.  Etter hva jeg forstår er filmen ferdig, men det handler om å selge den inn til TV.  Samtidig har jeg forståelse for at man ønsker å dra mest mulig kroner ut av en slik produksjon, og det er vel ikke all verdens med rikdom å tjene på oss fluefiskegærningers kjøp av DVD`n. Men, da burde man heller ikke presentert traileren, for jeg vil se filmen snarest.

 

Morten

 

Så det betyr at den ikke kommer ut på DVD før den har vært vist på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste opptakene i filmen er gjorrt i uke 27 og 32. for det meste i 32. De aller fleste fiskene ble tatt på  Streaking Caddis, Dyret, Tugga og Sømmepuppa. Hyggelig at du var med Sigve, men etter det jeg kan huske fisket du, som meg, kun med tørt!

Grunnen til at mye av filmen er fra uke 32 var at vi opplevde

lite klekking i uke 26 og 27. I uke 32 var det ikke en eneste streamer/nymfe i vannet fra Pål.

Forsinkelsen har ikke noe med Tv-salg å gjøre.

Kjell S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste opptakene i filmen er gjorrt i uke 27 og 32. for det meste i 32. De aller fleste fiskene ble tatt på  Streaking Caddis, Dyret, Tugga og Sømmepuppa. Hyggelig at du var med Sigve, men etter det jeg kan huske fisket du, som meg, kun med tørt!

Grunnen til at mye av filmen er fra uke 32 var at vi opplevde

lite klekking i uke 26 og 27. I uke 32 var det ikke en eneste streamer/nymfe i vannet fra Pål.

Forsinkelsen har ikke noe med Tv-salg å gjøre.

Kjell S

 

Hvorfor er den forsinket da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...