Gå til innhold

Romjuls sjøørret


Robin

Anbefalte innlegg

Hei

 

En SØ tilsutt etter et dårlig fiske. Masse is på go plassen og null vind. Så et par meget store fisker idag. En så jeg under "spotting" og en så jeg velte seg over yngel. Jeg tok min på brun zonker, den var brun men sprek. Den satte jeg pent uti igjen til den blir blank og flott.

 

Så ca 10 vak i løpet av hele dagen. det var solskinn i hele dag. Skulle gjerne hatt mer vind, selv om det visstnok blåste andre deler i Telemark.

 

Grattis med kanon fangst LPXe og velkommen til forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fikk 4 stk i dag en på 6 hg og de andre var litt i overkant kiloet. Minste fisken hadde et fantastisk kondisjon men de andre hadde gytt men var i ganske bra form alikevel og spreke de tok hardt på favoritten Vesla

 

Hei Robin

 

Grattis! :) Når du nevner "vesla" så er det sikkert flere enn meg som lurer litt på hvordan den ser ut. Mulig du har lagt ut link, hvis ikke så hadde det vært knall med mer informasjon om go flua di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei JB

Sorry men det lar seg nok ikke gjøre, dette er en så spesiell flue at man må mer eller mindre være invitert til å fiske med den. Har man er skatt så deler man ikke uten vidre :-X Eller som det heter i reklamen man må værne om sine favoritter. Jeg beklager men vi har akkurat hatt et møte anngående denne saken og dette er beslutningen som ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei JB

Sorry men det lar seg nok ikke gjøre, dette er en så spesiell flue at man må mer eller mindre være invitert til å fiske med den. Har man er skatt så deler man ikke uten vidre :-X Eller som det heter i reklamen man må værne om sine favoritter. Jeg beklager men vi har akkurat hatt et møte anngående denne saken og dette er beslutningen som ble tatt.

 

Ikke teit for 5 øre :) Sitt på hemligheten til dere sprekker :) Den er sikkert utrolig mye bedre en andre SØ fluer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også at det er litt "rart" at du ikke vil dele flue oppskriften din med andre, det er vel ikke slik at du får SØ på hver kast med Vesla? Kan hende at flua er en "killer", men det er kanskje også slik at måten den blir fisket på avgjør om man får masse SØ på en flue og ikke mist tid og sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...