Gå til innhold

Videokamera -> Sony HDRSR8 El. Panas. HDC SD5


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ekesmpel: Nå som Mac er Intel basert så går det ikke mange månedene før den "nye" maskinen er nærmest utdatert. Min Mac Pro Quad Core var ganske hot for noen måneder siden. Nå er det 8-Core som er standard  :-\.

 

2x Quad er vel langt fra "standard" innhold i en pc idag.. Ikke hos Hvermansen i alle fall.

De fleste sitter vel på dual core eller som meg, quad core.

 

(når jeg skriver pc mener jeg "personal computer" uavhengig av operativsystem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter!!  :D

 

Og gratulerer med nytt kamera, Rune! Gleder oss til å se de første klippene!  ;)

Det blir nok ikke så lenge til det kommer noen klipp. Jeg skal på vinterferie i morgen og blir borte noen dager. Med min vanlige flaks har jeg klart å få feber, halsbetennelse m/streptokokker. Litt delvis er jeg, det blir nok litt fluebind. og video de første dagene. Jeg har en plan om å lage litt fluebinding ABC på video å legge det ut her...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten litt flaut men moro læll.

Jeg har laget mitt første videoklipp  ;D Litt snørrete og litt klipp og hei.....

Skjønner at det er en utfordring med lys her også gitt!

 

Uansett... http://www.fluefiskesiden.no/filmer/twinklepuppa.html

Just for fun....

 

Jeg får "tune" meg inn til bedre resultat etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,. Så stilig :) Jeg synes lyset var godt nok jeg. Sett på manuell fokus, så slipper kameraet å gå bananas hver gang hendene kommer nærmere linsa.

Her blir det nok masse snadder å se på etterhvert tenker jeg.Var veldig nærme å ta opp stikka og begynne å binde selv nå.. Men nei, jeg får "vente te freddan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Du binder feil vei Rune hehe, dette ser kanonbra ut litt finjustering av lys etc så blir dette ett kanontilskudd på sida :D

Hva!!! Feil vei my ass  ;D Har du ikke sett de store gutta som bla. Oliver Edwards??

 

Hahaha selv ikke de store er feilfri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...