Gå til innhold

Oppdateringer


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

Jada, helt ny hjemmeside kommer og sannelig kommer det ikke et navnebytte også. Jeg skal ikke røpe for mye ennå, men jeg kan si såpass at design og oppsett snart er i boks.

 

Jeg skal heller ikke legge skjul på at den kommer til å dreie seg om mer enn ørretfiske og at andre også skal være med å skrive.

 

Fjelldal: :-#

 

Rams: Ja kommer nok til å gå vesentlig fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å åpne for alt fluefiske. Men mitt fokus vil være på ørret, det er det jeg holder på med. Røye og harr? Det er da mye relevant her for fiske etter de artene. Det går hos meg under ørretfiske...

 

Dette er og blir en side for fluefiskere. Skal ikke ha noe annet her nei.

 

Jeg kommer til å lage egne forum for de nye kategoriene.

Eks. laks og sjøørret, sjøfiske og div. ferskvann...

 

Jeg er og blir ørrefisker, det kommer andre inn i bildet som skal skrive om de

andre temaene. Og jeg kommer til å kjøre en "streit" linje på stoffet. Egne fluebindesider for ørret osv...

 

Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg at bindebeskrivelsene presenteres i f.eks pdf format slik at de lettere kan skrives ut og bringes med deit hvor jeg sitter og binder.

 

Ellers må jeg bare få si at dette er den beste siden for fluebinding til ørret på nettet!! (-dersom noen var i tvil om det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket nettopp på innlegget om Mongolia-turen. Virkelig spennende!

Hva med et forum hvor det kan legges inn historien om turen med bilder? Og selvfølgelig alle andre fluefisketurer?

Det ville jeg synes var veldig spennende og inspirerende frem mot neste sesong. Og man må jo ikke reise til Mongolia; fisket i ditt eget hjemmevann kan være ganske spennende og eksotisk for andre.

Med så mange medlemmer som her er må vi jo sitte på en formidabel "database" om fisketurer?

Det kan etterhvert bli en riktig flott "novellesamling"!

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå som dere er inne på ny hjemmeside osv. har jeg et lite spørsmål. Ofte når jeg er inne i forumet hender det at jeg ikke får opp bildene som brukerne legger ut opp på skjermen. Hva kan dette skyldes?

Det er jeg ikke sikker på. Er det noen spesielle innlegg du sikter til?

Jeg har ikke hatt dette problemet. Har du kjapp linje?

 

Har sjekket dette opp nå, kan det være at du ikke er innlogget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...