Gå til innhold
  • 0

Intermetate snøre?


Gordon V

Spørsmål

10 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Syntes også at det hørtes dyrt ut, ikke finner jeg noen snører som heter intermetate heller  ???  ???

Han sa bare det, at det het det altså  ???

 

Hva skal du bruke snøret til? Et intermediate snøre er et snøre som legger seg under vannhinna, og synker meget sakte.

Å kjøpe et brukt snøre til 500,- er ren svindel. Ikke la deg lure, for du får nye snører til den prisen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Som enkelte nevner er intermediate-snøre saktesynkende. Finnes masse ulike merker i alle prisklasser.

Skal jeg tipse om rimelige interm.-snører som fungerer greit nok til de fleste er f.eks. Guideline Tricast og Scientific Anglere Air Cel fine.

Personlig bruker jeg Snowbee XS int., Rio Aqualux samt SA Stillwater. Liker ikke noen av de "rene" saltvannssnørene jeg har testet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Som enkelte nevner er intermediate-snøre saktesynkende. Finnes masse ulike merker i alle prisklasser.

Skal jeg tipse om rimelige interm.-snører som fungerer greit nok til de fleste er f.eks. Guideline Tricast og Scientific Anglere Air Cel fine.

Personlig bruker jeg Snowbee XS int., Rio Aqualux samt SA Stillwater. Liker ikke noen av de "rene" saltvannssnørene jeg har testet....

 

 

Hei

 

Finnes SA Aircel i intermediate?

 

500kr for et brukt snøre er for drøyt, enig med Flemming her. Kjøp deg heller et nytt intermediate, det finnes mange bra int snører til den prisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Takk for tipset, har søkt på INTERMETATE på google, men kom opp veldi lite om fluefiske. Dropper dette nå, jeg skjønner ikke helt.

 

Om du hadde søkt på INTERMEDIATE, i stedet for INTERMETATE, ville du fått mange flere treff.

 

Det var bare den onde lille trykkleifdjevelen som spilte deg et lite puss!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Som enkelte nevner er intermediate-snøre saktesynkende. Finnes masse ulike merker i alle prisklasser.

Skal jeg tipse om rimelige interm.-snører som fungerer greit nok til de fleste er f.eks. Guideline Tricast og Scientific Anglere Air Cel fine.

Personlig bruker jeg Snowbee XS int., Rio Aqualux samt SA Stillwater. Liker ikke noen av de "rene" saltvannssnørene jeg har testet....

 

 

Hei

 

Finnes SA Aircel i intermediate?

 

500kr for et brukt snøre er for drøyt, enig med Flemming her. Kjøp deg heller et nytt intermediate, det finnes mange bra int snører til den prisen. :)

 

Air Cel finnes såvidt jeg vet ikke i intermediate. Wet Cel derimot finnes i intermediate og fås i to utgaver en med monokjerne og en med fletta.

 

Mvh

Rolf J . F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...