Gå til innhold

Ekteskapets gleder og sorger


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes vel at vi har vært inne på noe hele tiden. Ihvertfall hvis man har i bakhodet at enkelte kommenterer denne saken litt mer fleipete og useriøst enn andre... ;)

 

;) Enig med deg  :D

 

Vi er så på nett, Ida. Vi forstår hverandre, og burde vært kjærester. Vi hadde nesten ikke trengt å sett noe til hverandre. Det hadde blitt et perfekt forhold! :rolleyes:

 

 

Hei Ida.

 

Diss iss får jår ais ounly. Ai låvv ju.

 

Vil du være i lag?

 

Kryss ja:

 

Kryss nei:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig sixpack du har altid noe lureri på lur. men jeg kjenner noen som tilslutt har blitt kastet ut av huset fordi de ikke har tatt del i noenting av det som har med familie og plikter og gjøre. Hadde en kompis som stadig klaga på kjerringa som altid ble sur når han skulle fiske, men det viste seg at han ikke gjorde en dritt  og bare satt på røven når han var hjemme og det var ikke ofte, kjerringa måtte til og med skifte dekk på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel at vi har vært inne på noe hele tiden. Ihvertfall hvis man har i bakhodet at enkelte kommenterer denne saken litt mer fleipete og useriøst enn andre... ;)

 

;) Enig med deg  :D

 

Vi er så på nett, Ida. Vi forstår hverandre, og burde vært kjærester. Vi hadde nesten ikke trengt å sett noe til hverandre. Det hadde blitt et perfekt forhold! :rolleyes:

 

 

Hei Ida.

 

Diss iss får jår ais ounly. Ai låvv ju.

 

Vil du være i lag?

 

Kryss ja:

 

Kryss nei:

 

 

 

 

Namman. Du glemte denne:

 

Kryss kanskje:

 

(Vi hadde alltid med den på barneskolen ;) )

 

Mitt svar er (For your eyes only):

 

Kryss ja: X

 

Men, ikke si det til noen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, det første tilfellet av Fluefiskesiden som matchmaker!! (Bortsett fra rykter om at noen i Halford klubben har blitt SÆRDELES gode "venner".)

 

Da vil jeg gratulere Ida og Håvard med det nye forholdet!  ;D

 

Hva sier din "lille familie" til denne flørtingen, Håvard?

Har du fortsatt planer om å komme hit ned til NZ? Med din nye, og enda mindre familie kanskje?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

PS! Jeg har en ørliten mistanke om at Ida kanskje vil være enda mer begeistret for New Zeelend planene mine enn min nåværende viv, og det må selvfølgelig tas med i betraktning... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

PS! Jeg har en ørliten mistanke om at Ida kanskje vil være enda mer begeistret for New Zeelend planene mine enn min nåværende viv, og det må selvfølgelig tas med i betraktning... :rolleyes:

 

Synes det er helt i orden at du har flere damer, jeg ;) Jeg er ikke så kravstor, så lenge du legger inn en fiskerapport her fra tid til annen  :D

Og, ja. New Zealand! Lett med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

Tror det er vanlig til man krysser 30. Da må man ihvertfall begynne å planlegge og redusere ned til kun én, etter det jeg har lest.

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

 

Har du ikke noen venninner du kan få meldt inn her da Ida, tror nok gutta står i kø ja ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

 

Har du ikke noen venninner du kan få meldt inn her da Ida, tror nok gutta står i kø ja ;D

 

Jo, jeg har en del venninner, men ingen som er bitt av fluefiske-basillen  :-\ Men, skal se hva jeg får til  :)

Alt for dere, veittu  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

Tror det er vanlig til man krysser 30. Da må man ihvertfall begynne å planlegge og redusere ned til kun én, etter det jeg har lest.

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

Det er greit at du er pen tore magnus nilsen, men langt fra så pen som Ida!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

Tror det er vanlig til man krysser 30. Da må man ihvertfall begynne å planlegge og redusere ned til kun én, etter det jeg har lest.

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

Det er greit at du er pen tore magnus nilsen, men langt fra så pen som Ida!!!

 

Robin, det er en høyst subjektiv sak!  ;D

Men det er betryggende at du synes Ida er penere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planene står fortsatt ved lag ;)

 

Når det gjelder all flørtingen, så er det vel relativt vanlig å ha flere damer om gangen?!?? Eller har jeg misforstått helt? Hvordan vil i såfall dette gi utslag i forhold til fisketid? :rolleyes:

 

...

 

Tror det er vanlig til man krysser 30. Da må man ihvertfall begynne å planlegge og redusere ned til kun én, etter det jeg har lest.

 

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

Det er greit at du er pen tore magnus nilsen, men langt fra så pen som Ida!!!

 

Ehm... Nå synes jeg denne tråden tok en merkelig vending :) Men, det er veldig hyggelig altså! Bevares.

 

Forøvrig synes jeg Tore Nilsen ser ut som en svært kjekk kar, og han har, som han selv påpeker, fisk på bildet sitt. Og dette teller jo svært positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

tmags skrev:

Du verden, det første tilfellet av Fluefiskesiden som matchmaker!! (Bortsett fra rykter om at noen i Halford klubben har blitt SÆRDELES gode "venner".)

Kunne du utdype denne litt nærmere, Tore :o :o ;D ;D....nærmere bestemt det som står i parantes........ :D

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir et sabla bryllup dette her, når alle på ffs skal komme :)

 

Aj, aj, aj, Karlsen. Vi har litt av en planleggingsjobb foran oss dersom vi skal finne bra nok plass til å huse 2330 fiskeglade!

Vi må begynne undersøkelsene av aktuelle fiskeplasser a.s.a.p!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss

 

Har ikke vært her på en stund, skal si Karlsen har "rota" det til her nå.

Her skal det sendes mer bilder på SMS så tenker jeg han frir her snart ;D ;D

(sendt bilder av fiskeplasser når han er med "kona" eller er på jobb)

 

Du verden Sixpack, jeg hadde rett ang deg og "tøffel" stempelet.... I knew it :D

 

Ja til flere jenter på ffs :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du var kjapp på avtrekkeren der, Sixpack! Kapret Ida lenge før alle de andre gutta her inne var ferdige med å føre slagplanen ned på papir  ;D. Det er nok mange her som synes hun har den fineste avataren av samtlige (kanskje bortsett fra min, som også har en fin fisk).

 

Hehe, jeg er av typen klar-ferdig-ferdig, men det må du ikke si til noen. Ihvertfall ikke Ida. Jeg gruer meg litt til bryllupsnatta. Da blir hun å avsløre meg.... :-[ Forøvrig er jeg helt enig angående dine betraktninger rundt avaterene ;)

 

Aj, aj, aj, Karlsen. Vi har litt av en planleggingsjobb foran oss dersom vi skal finne bra nok plass til å huse 2330 fiskeglade!

Vi må begynne undersøkelsene av aktuelle fiskeplasser a.s.a.p!

 

Jeg har et par tusenbrødre-vassdrag som trenger besøk av 2330 fiskeglade gjester, og hvis du vil inspisere vannene i forkant av bryllupet så stiller jeg selvfølgelig teltet til disposisjon... ;)

 

Forøvrig så regner jeg med at du som dame, og dermed automatisk bryllupsplanleggingsekspert, er on top of things, iff ju nåvv vatt ai mean... ;) ;) ;)

 

Jeg for min del er sjalu som pokker karlsen for at du har kapra den desidert peneste brukeren av fluefiskesiden :(

 

Ædda bædda!!! :P  ;D

 

 

Jøss

 

Har ikke vært her på en stund, skal si Karlsen har "rota" det til her nå.

Her skal det sendes mer bilder på SMS så tenker jeg han frir her snart ;D ;D

(sendt bilder av fiskeplasser når han er med "kona" eller er på jobb)

 

Du verden Sixpack, jeg hadde rett ang deg og "tøffel" stempelet.... I knew it :D

 

Ja til flere jenter på ffs :) :)

 

Neimen er det ikke Jan Thomas som er ute og slenger. Jeg trodde du var ute for å prøve og overtale vordende mødre til å skippe ammingen?! Eller har du gitt opp det prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...