Gå til innhold

Ekteskapets gleder og sorger


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mor til Ida

Hei Ida, har ikke noe av det jeg har lært deg om nettdating hjulpet?? Kan være skummelt...han sixpack virker dessuten ikke helt god, så hold deg unna. Og til deg sixpack...skjerp deg litt a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er faktisk et par stk. her inne som har møtt meg i levende live  :D

 

Jada, har møtt Ida en del ganger og det er alltid like moro!

 

;) Hehe, Ole. Det ender stort sett med helsetrøye, shorts og skinncaps (I love trekkspill).

 

 

Okei, Karlsen (synes alle profilbildene dine er fine jeg, kjære!): Don't wait up i kveld. Jeg stikker nemlig ut en tur med venninner nå, så ta deg en bytur med gutta, fisketur eller kos deg med den andre dama! Gjør i hvert fall noe gøy  ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida, har ikke noe av det jeg har lært deg om nettdating hjulpet?? Kan være skummelt...han sixpack virker dessuten ikke helt god, så hold deg unna. Og til deg sixpack...skjerp deg litt a.

 

Sorry, mor! Skal skjerpe meg  ;)

Men, du.. Det profilbildet. Tok du det på landstreffet til "Anonyme Rugbyspillere" i fjor? Hadde du ikke den kjolen da?

Eller var dette under kretsmesterskapet i mjølkespannkasting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er faktisk et par stk. her inne som har møtt meg i levende live  :D

 

Jada, har møtt Ida en del ganger og det er alltid like moro!

 

;) Hehe, Ole. Det ender stort sett med helsetrøye, shorts og skinncaps (I love trekkspill).

 

Haha!

Det var moro det ja! Og ikke minst fyre i peisen med en sofa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til Ida

Hei Ida, har ikke noe av det jeg har lært deg om nettdating hjulpet?? Kan være skummelt...han sixpack virker dessuten ikke helt god, så hold deg unna. Og til deg sixpack...skjerp deg litt a.

 

Sorry, mor! Skal skjerpe meg  ;)

Men, du.. Det profilbildet. Tok du det på landstreffet til "Anonyme Rugbyspillere" i fjor? Hadde du ikke den kjolen da?

Eller var dette under kretsmesterskapet i mjølkespannkasting?

 

Bra det Ida.

Jo det er den kjolen jeg kjøpte hos Vero Moda i 1984…er like fin den. Har meldt meg ut av den anonyme nettsjekkinga…dårlig med skikkelige mannfolk der…kanskje jeg skal prøve her i stedet :-*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida, har ikke noe av det jeg har lært deg om nettdating hjulpet?? Kan være skummelt...han sixpack virker dessuten ikke helt god, så hold deg unna. Og til deg sixpack...skjerp deg litt a.

 

Sorry, mor! Skal skjerpe meg  ;)

Men, du.. Det profilbildet. Tok du det på landstreffet til "Anonyme Rugbyspillere" i fjor? Hadde du ikke den kjolen da?

Eller var dette under kretsmesterskapet i mjølkespannkasting?

 

Bra det Ida.

Jo det er den kjolen jeg kjøpte hos Vero Moda i 1984…er like fin den. Har meldt meg ut av den anonyme nettsjekkinga…dårlig med skikkelige mannfolk der…kanskje jeg skal prøve her i stedet :-*

 

 

Jaja, fin kjole var det nå i hvert fall! Ønsker deg lykke til med nettsjekking på fluefiskesiden, mor  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da jeg er ett realt A menneske, så er jeg oppe med solen, og alltid i muntert humør når min fru står opp noen timer senere.

Jeg er ferdig med aviser, kaffe, mail og sladder før noen andre velter seg ut av bingen!

I dag er jeg i svært godt humør, og muligens noe løsmunnet foran speilet!

 

Nydusjet står jeg foran speilet ved siden av min fru,

som klager på sine små bryster.

I stedet for å si som jeg pleier, at de ikke er små,

gir jeg i stedet et råd.

Jeg sier:

- Dersom du vil at dine bryster skal bli større, ta da en bit

toalettpapir og gni den mellom brystene et par sekunder hver dag.

Litt sjokkert, men nysgjerrig nok til å prøve, tar hun en bit

toalettpapir. Stiller seg foran speilet å begynner å gni.

- Hvor lang tid vil dette ta? Spør hun.

- Det tar noen år, så blir de større. Svarer jeg selvsikkert.

Hun slutter å gni, og sier:

- Tror du virkelig at mine bryster vil bli større av å gni papir

mellom dem i noen år?

Uten å blunke svarer jeg:

-Det har jo virket på rumpa di, eller hva?

 

 

Hrregud.. dere skulle vært der!!! Ett syn for guder!!

 

 

 

Om jeg ikke blir skilt en dag, så er det ikke min feil hvertfall!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig single - det har sine fordeler:

 

- Får ubegrenset (innenfor arbeidsgivers rammer) fisketid freomver

- Kan endelig kjøpe meg den ultimate fiskebil - Renault Kangoo på grønne skilt ;D

- Som aleneboer får jeg disponere hele leiligheten til fluebinding

- Ingen som stusser over 4-5 sifrede kvitteringer fra Nordisk som ligger og slenger

- Muligheten til å finne en fremtidig fru som vil være med på tur i skog og mark og elv (om enn en snever mulighet)

- Fritt frem for å snu seg og jakte etter alskens "vårlige klekkinger", enten ved vannet eller i byen

 

 

Ulempene er vel kjent for de fleste, men akkurat i slutten av april er det KUN muligheter i sikte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...


Nylig single - det har sine fordeler:
 
- Får ubegrenset (innenfor arbeidsgivers rammer) fisketid freomver
- Kan endelig kjøpe meg den ultimate fiskebil - Renault Kangoo på grønne skilt ;D
- Som aleneboer får jeg disponere hele leiligheten til fluebinding
- Ingen som stusser over 4-5 sifrede kvitteringer fra Nordisk som ligger og slenger
- Muligheten til å finne en fremtidig fru som vil være med på tur i skog og mark og elv (om enn en snever mulighet)
- Fritt frem for å snu seg og jakte etter alskens "vårlige klekkinger", enten ved vannet eller i byen

 

 

Ulempene er vel kjent for de fleste, men akkurat i slutten av april er det KUN muligheter i sikte!

Må du lage maten din selv?  Hva med klesvask og husvask? Er det noe man må holde på med dersom man er single? Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida, har ikke noe av det jeg har lært deg om nettdating hjulpet?? Kan være skummelt...han sixpack virker dessuten ikke helt god, så hold deg unna. Og til deg sixpack...skjerp deg litt a.

 

Sorry, mor! Skal skjerpe meg  ;)

Men, du.. Det profilbildet. Tok du det på landstreffet til "Anonyme Rugbyspillere" i fjor? Hadde du ikke den kjolen da?

Eller var dette under kretsmesterskapet i mjølkespannkasting?

 

Bra det Ida.

Jo det er den kjolen jeg kjøpte hos Vero Moda i 1984…er like fin den. Har meldt meg ut av den anonyme nettsjekkinga…dårlig med skikkelige mannfolk der…kanskje jeg skal prøve her i stedet :-*

 

 

Bestseller hadde ennå ikke lansert Vero Moda i 1984 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...