Gå til innhold

Herlig syn...


Spenolsen

Anbefalte innlegg

Var nettopp borte på butikken for å kjøpe meg litt lunsj. Går en liten elv forbi butikken, så tenkte jeg skulle ta turen ned og se om det var noe liv :P Stod på en bro og kunne notere 5 ørret som stod like bortenfor meg på grunt vann og tok tørt :o Så ikke hva de tok, men helt sikkert mygg ;D

 

Tror jeg skal prøve meg i litt småelver i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o .. Utrolig kult :D

 

Det er ikke mye som slår små koseelver her i verden, og i slike elver teller ikke størrelsen mye for min del.

Da er det bare artig å få fisk :)

 

Hehe ja, liker slike jeg også! Fiskene var dog i størrelse 50-150 gram. Men er tatt fisk på 1,6 kilo i denne lille bynære bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp borte på butikken for å kjøpe meg litt lunsj. Går en liten elv forbi butikken, så tenkte jeg skulle ta turen ned og se om det var noe liv :P Stod på en bro og kunne notere 5 ørret som stod like bortenfor meg på grunt vann og tok tørt :o Så ikke hva de tok, men helt sikkert mygg ;D

 

Tror jeg skal prøve meg i litt småelver i ettermiddag!

 

Det høres kjent ut. I går kom jeg også over noen vakende ørret i elva som renner like ved huset vårt.

Jeg rigget derfor min "DreamCatcher" med et DT #4 snøre og festet en svart myggpuppe str. 16 til fortommen.

Det resulterte i året første tørrfluefangede ørret for min del. Størrelsen på ørreten betyr vel ikke så mye...

Det sies jo at det viktigste ikke er størrelsen, men hva du gjør med den  ;D Ørreten altså.

Utrolig gøy at tørrfluesesongen er igang  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp borte på butikken for å kjøpe meg litt lunsj. Går en liten elv forbi butikken, så tenkte jeg skulle ta turen ned og se om det var noe liv :P Stod på en bro og kunne notere 5 ørret som stod like bortenfor meg på grunt vann og tok tørt :o Så ikke hva de tok, men helt sikkert mygg ;D

 

Tror jeg skal prøve meg i litt småelver i ettermiddag!

 

Det høres kjent ut. I går kom jeg også over noen vakende ørret i elva som renner like ved huset vårt.

Jeg rigget derfor min "DreamCatcher" med et DT #4 snøre og festet en svart myggpuppe str. 16 til fortommen.

Det resulterte i året første tørrfluefangede ørret for min del. Størrelsen på ørreten betyr vel ikke så mye...

Det sies jo at det viktigste ikke er størrelsen, men hva du gjør med den  ;D Ørreten altså.

Utrolig gøy at tørrfluesesongen er igang  8)

 

Tørrfluesesongen i stille vann har vært i gang lenge her, men dette er første jeg ser i elv! Har som nevnt i en annen tråd perset både en og to ganger på tørrflue i år! Største så langt er 800 gram ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

I går hadde jeg tidenes vanskeligste myggfiske på brunørreter. Fy f så morsomt! Er det virkelig is på østlandet enda? Muhahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg tidenes vanskeligste myggfiske på brunørreter. Fy f så morsomt! Er det virkelig is på østlandet enda? Muhahaha...

 

Is nei!?! Nå har Baetisen startet så det er nesten klondyke stemning  ;D

 

Er nok mye is igjend mange steder på østlandet, men nå er godværet i annmars!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...