Gå til innhold

Pakking av vadebukse


Sailfish

Anbefalte innlegg

Åssen pakker dere vadebuksene deres når dere skal ha de med i sekken? Stapper dere vadebuksa bare oppi eller ruller dere den? Jeg har nettopp kjøpt ei Simms vadebukse, og er redd for å komprimere den fordi jeg mener det da lett blir "kanter" og "bretter" som ikke er helt bra for stoffet ??? Eller er ikke dette noe problem? Har i hvertfall hørt at man bør oppbevare vadebukser hengende i sin fulle lengde, men har aldri hørt hvordan man bør transportere dem i en sekk. Håper det er noen kloke hoder med noen kloke råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Bare stapp den nedi....om den brettes på blir brettene liggende på samme måter hver gang....men jeg vet ikke hva levrandøren sier. Dersom det er Simms så har de sansynligvis ikke referanser på det....for folk går ikke der, det kjører eller flyr man ;D ;D ;D ;D

 

Best å gjøre det som med soveposer, stapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tårler det kanskje men skal det ikke vare lenge også ;D ;D ;D

 

Hadde jeg kjøpt en skikkelig vadebukse (5000 - 7000 kr) så ville jeg behandlet den som en gud ;)

 

Det er nettopp derfor jeg spør dere her. Den gamle buksa til en tusenlapp fulgte det med en pose og jeg tenkte da seff ikke så mye på det. Fulgte merkelig nok ikke med pose til denne simms-buksa :S Merkelig...

 

P.S. Bare å kjøre på med innspill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal følge med pakkepose til simms vadere, da ville jeg godt tilbake dit du kjøpte den og bedtpent om å få med posen. kan se om jeg evt har noen ekstra på jobben som jeg kan ta og sende i posten hvis du (sailfish) betaler frakten

 

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

det skal følge med pakkepose til simms vadere, da ville jeg godt tilbake dit du kjøpte den og bedtpent om å få med posen. kan se om jeg evt har noen ekstra på jobben som jeg kan ta og sende i posten hvis du (sailfish) betaler frakten

 

martin

 

Er ikke, og har ikke vært simms pakkepose til noen av de simmsvadera jeg har kjøpt......

SKAL dette liksom følge med alle som selges her til lands?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal følge med pakkepose til simms vadere, da ville jeg godt tilbake dit du kjøpte den og bedtpent om å få med posen. kan se om jeg evt har noen ekstra på jobben som jeg kan ta og sende i posten hvis du (sailfish) betaler frakten

 

martin

 

Hadde jo vært konge om du kanskje har noen på jobben :D Betaler gjerne frakt for d gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...