Gå til innhold

666 - Kommer jeg til helvete??


Sigve

Anbefalte innlegg

Etter 2 poster til så har jeg skrevet 666 innlegg.  :o :o Kommer jeg til helvete eller kommer jeg ikke til å merke noen ting som helst. Har noen tenkt på dette før ??? Er bare dette enda et skritt ned i fiskehelvette eller trenger jeg bare en velfortjent lang ferie??

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive to innlegg på rappen så det ikke står så lenge.

 

Må vel over i 3 innlegg tenker jeg ;D ;D ;D

Men velfortjent ferie høres ikke dumt ut, men ikke fra forumet vel ???

Dessuten må du spare penger til kåken og diverse remedier rundt det, så ferie i nærmiljøet er vel det rette ;)

God sommer ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattan nå lurte du meg til å skrive et innlegg til >:(

 

Jeg skal på ferie rund i Norge fordi min fremtidige kone (eller hun som jeg for tiden BARE deler postkassen med) ønsker å se mer av norsk natur. Jeg sa at det er dritfint på Rena, kansje vi kan ta 1-2 dager.  :rolleyes: "Skal du fiske da?" spurte hun. "Tja!! Jeg tar nå med stangen" :rolleyes: Helvete, here I come! ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

se å kom deg til Lofoten og Vesterålen.....fiskinga tar du siden....ta henne med til den ypperste natur vi har![attachimg=#]

 

så lurer du inn en tur til Barduelva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vårfluer, i godværsperioden vi får nå så kommer russeflua.....men du som jeg vet at det skal ikke så mye til for at de de vaker der i elva....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det er ikke et hav som man skal bassere seg på kajakkpadling....fra havbleike til to meters bølger på 2 minutter.....derimot på svellingen....utenfor [attachimg=#]løddingen...der er det forhold der!

post-0-13949857007045_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staffan. Jeg tilbringte et år på Andøya i millitæret. Jo det er fint fint der, men denne tråden skulle egenlig handle om hvorvit jeg kommer til helvete eller ei ;) Derfor poster jeg min 666 post her. Nå kan dere diskutere lofoten og natur til krampa tar dere ;D

 

Satan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg forsøkte å utsette å komme til hælvete ved å forklare at det store lofothavet er livsfarlig og for en syndig fattig faen som meg kommer lett dit....lofothavet tar liv,,,,,blandt øyene på svellingen finner man alltid le....

 

for svarten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer alle til den evige elv. Lunefull, tidvis veldig vanskelig, men alltid med muligheter for kanonklekkinger og storfisk. Nymfefiske er også krevende, og krever stadige variasjoner med hensyn til dybder og standplasser. Dessuten er det mange spennende landinnsekter vi aldri har bundet imitasjoner på tidligere. I den evige elv blir ting aldri kjedelig og forutsigbart. Et paradis. Det er klart vi kommer dit, du også WF.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

da adam i eden

ble trett av sitt liv,

vår herre gav ham

en viv, de skulle

ha gitt ham fluer,

snøre og stang, mot

forbuden frukt han

aldri følt drag,

han hadde hatt fisket

den dag idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste innlegg som hadde nr. 666 har jeg hatt en litt røff natt med lite søvn og svettetokter. Det var sikkert 30 grader i natt og om vinduer var oppe eller ei fikk jeg ikke ned tempen. Nå har jeg jo hørt at det er varmt i helvete, men det får være grenser. Derfor stormer jeg videre med post 667 slik at jeg kan starte oppstigningen. Frank Black fra Pixis synger i sangen Monkey gone to heaven, og jeg siterer, "if the devil is 6 then god is 7!" Nå må jeg si jeg ser virkelig frem til innlegg nr. 777. 110 innlegg igjen ;D

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...