Gå til innhold

Bergsdalselvi


Steffen91

Anbefalte innlegg

291-600x500.jpg

 

Det sies at de driver aktiv kultivering der oppe, med både utsetting av fisk og rusefiske. Elven er regulert, så vet vel aldri hvordan vannstanden er... Snittvekten er forresten oppgitt til 100g :(

 

100gr? det var lite =P men finnes vell sikkert en og annen fin en der, for elven henger jo sammen med en del store vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

291-600x500.jpg

 

Det sies at de driver aktiv kultivering der oppe, med både utsetting av fisk og rusefiske. Elven er regulert, så vet vel aldri hvordan vannstanden er... Snittvekten er forresten oppgitt til 100g :(

 

100gr? det var lite =P men finnes vell sikkert en og annen fin en der, for elven henger jo sammen med en del store vann.

 

Med mindre det bare er småfisk i disse også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

junior91? uffameg. føler meg alders-krenket =P greit nok eg e bare 17 år. men ligner ikkje litt på junior. han bare henger der. eg e i det minste aktiv.

 

Eg tror nok at vi alle har en del fisking og få unnagjort nå i siste liten. selv om at det sjeldent det blir sjeldent til. vertfall for meg som sitter hjemme og venter på at espen gir meg en lyd og lurer på om eg skal være med en tur.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...