Gå til innhold

Ny film på vei :-)


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Den første filmen gav god stemning, men jeg synes det manglet i overkant mye på story, nyttige betraktninger og vurderinger. For meg ble dette litt for tamt og amatøraktig. Men det var absolutt grei underholdning, og det er flott at det lages filmer. Skjønner at det er gjort noen grep med nr. 2, og ser fram til å se den.

 

mvh

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei dere! Beklager vente tiden. Har vært myyyye rot får å få ut filmen. Ser ut som ting kan fikse seg nå. Kommer tilbake med mere info snart :)

 

Mvh

Øystein Enger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne jeg også.. Deler JB's betraktninger om den første, men har skikkelig trua på dere gutta! :) Så det blir gøy å se hva som kommer.... "amatør"-filmer kan og\fte være enda mer levende og mer følelsesrikt enn platte, "vakre" filmer som visse andre lager... Så dette blir nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde ikke vært dumt med en ny fiskefilm snart. Må jo også ha "sjøørretfilmen" som kommer snart, men denne høsten og vinteren har det vært skikkelig tørke på nye gode filmer.

 

Morten

 

Enig, lurer nesten på om det er noe jeg ikke har fått med meg i vinter? Men ok, til uken er det release på Sjøørretfilmen til Runar Kabbe. Bedre timing kan det vel neppe være, nå som mars og april nærmer seg. Skal bli godt å komme opp i vaderne igjen og ta noen sjøørretturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare  så synd at elva på teaseren  er en av mine favorittelver, og den står vel nå i fare for å bli overbefolket :'( :'(  regner med at det er flere som kjenner seg igjen...... men sånn er livet. Blir spennende å se hva gutta har fått til denne gangen

 

Gisle

 

Skal vel være litt over middels kjent for å kjenne igjen denne elva. Er ganske mange elver i indre skuludalen som ser slik ut :rolleyes:

Ikke for å misforstå, jeg fikk en på 1.8 på tørrt i den elva for noen år siden. ;D

Filmen er kjempe bra så den like før jul, gled dere å kjøp den :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare  så synd at elva på teaseren  er en av mine favorittelver, og den står vel nå i fare for å bli overbefolket :'( :'(  regner med at det er flere som kjenner seg igjen...... men sånn er livet. Blir spennende å se hva gutta har fått til denne gangen

 

Gisle

 

Skal vel være litt over middels kjent for å kjenne igjen denne elva. Er ganske mange elver i indre skuludalen som ser slik ut :rolleyes:

Ikke for å misforstå, jeg fikk en på 1.8 på tørrt i den elva for noen år siden. ;D

Filmen er kjempe bra så den like før jul, gled dere å kjøp den :D

 

 

Vi får krysse fingrene, å håpe at folk ikke kjenner seg igjen. Desverre er det slik at ting sprer seg utrolig fort når folk ser gode fangster fra en elv på film. Se hvordan det har gått med Skrukka etter Tørrfluelandet. Før var det ikke flufiskere der overhodet, nå er situasjonene ganske anderledes.

 

Ønsker filmen velkommen, og gleder meg over at det lages norske fluefiskefilmer, men liker ikke konsekvensene av stor fiskepress på enkeltvassdrag.

 

Likte den første filmen godt, å gleder meg til fortsettelsen

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det er på tide noen lager skikkelig nymfe film etter småfallen ørret i vakker vestlandsnatur, så er alle hjertlig velkommen til å drive uttynning ;D

 

noen flinke nymfere burde lage en nymfe-film. det er en ganske vanskelig fiske hvis man skal gjøre det riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får virkelig ikke noen lager en nymfefilm :o

Gisle, joda jeg er enig, elver blir fort kjente og faren for stort fiskepress er tilstede. Det fine er jo at været spiller en stor rolle, og i sommer sendte jeg noen bekjente til "Din" elv. De kom slukøret tilbake og bedyret at dit skulle de ikke igjen. Masse drittvær mygg, vanskelig å ta seg fram, passer ikke for alle.

Var i skrukka i uke 27 sist sommer, det var ikke noe problem, traff ikke veldig mange folk.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror nesten det er på tide noen lager skikkelig nymfe film etter småfallen ørret i vakker vestlandsnatur, så er alle hjertlig velkommen til å drive uttynning ;D

 

noen flinke nymfere burde lage en nymfe-film. det er en ganske vanskelig fiske hvis man skal gjøre det riktig

 

Svenske Lars-Åke Olsson har laget en film om nymfefiske, som jeg dessverre ikke har fått skaffet meg ennå. Skal se om jeg får tak i den i dag faktisk.

 

Og så må alle dere historieløse tørrfluepopulister slutte å snakke nedsettende om nymfefiske. Nymefiske har solid historisk forankring, omtalt i haugevis av gammel og ny fluefiskelitteratur og har stor utbredelse både på det europeiske og amerikanske kontinent. Dessuten består nymfefiske og våtfluefiske av veldig mange stilarter, og man godt fiske mye med nymfe uten å bedrive tjekkerteknikk, som har fått mye oppmerksomhet i senere år. At noen særinger her hjemme, tildels profilerte, skal diskreditere og rakke ned på denne formen for fluefiske endrer ingenting når det gjelder nymfefiskets status i fluefiskets historie eller i kunnskapsrike fluefiskemiljøer.  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det er på tide noen lager skikkelig nymfe film etter småfallen ørret i vakker vestlandsnatur, så er alle hjertlig velkommen til å drive uttynning ;D

 

noen flinke nymfere burde lage en nymfe-film. det er en ganske vanskelig fiske hvis man skal gjøre det riktig

 

Svenske Lars-Åke Olsson har laget en film om nymfefiske, som jeg dessverre ikke har fått skaffet meg ennå. Skal se om jeg får tak i den i dag faktisk.

 

Og så må alle dere historieløse tørrfluepopulister slutte å snakke nedsettende om nymfefiske. Nymefiske har solid historisk forankring, omtalt i haugevis av gammel og ny fluefiskelitteratur og har stor utbredelse både på det europeiske og amerikanske kontinent. Dessuten består nymfefiske og våtfluefiske av veldig mange stilarter, og man godt fiske mye med nymfe uten å bedrive tjekkerteknikk, som har fått mye oppmerksomhet i senere år. At noen særinger her hjemme, tildels profilerte, skal diskreditere og rakke ned på denne formen for fluefiske endrer ingenting når det gjelder nymfefiskets status i fluefiskets historie eller i kunnskapsrike fluefiskemiljøer.  ;)   

Dette grenser til sniknymfisering, og vil bli slått hardt ned på.

Bare så det er sagt . . .  ;D

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tbe79

er det kommet en konkret releasedato på filmen??

 

Morten

 

Har sendt over filmen til Lars nomme. Så blir ikke lenge til den kommer får salg :)

 

Kommer tilbake med mere info.

 

Mvh

Øystein Enger

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...