Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe billigst mulig fluebindingsutstyr? Hvor kjøper dere utstyret?


Random

Anbefalte innlegg

Kan ikke fortelle deg hvor du får kjøpt dette billigst mulig, men er du ute etter et godt utvalg, topp service og greie priser, så gå inn på hjemmesiden til Grandes Fluefiske. Anbefales. Fluefiske er for viktig til at en skal kjøpe produkter som bare er billigst, tenk også kvalitet, spesielt på krokene.

 

Elles vil jeg anbefale en PM til Staffan for å høre hva han har "på lager". Gode produkter til en hyggelig pris.

 

"Labosa" (nick) har også endel produkter inne til hyggelige priser(nakker, kroker mm).

 

Lykke til  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

du finner sikkert en heler ett eller annet sted..... ;)

Kjenner du noen  ???;D ;D

 

jeg vil tro det finnes helere der ute........da bilen min ble tømt for noen år siden.....gikk det vel med fluefiske og fluebindeutstyr for nærmere 150 000.- i verdi! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner sikkert en heler ett eller annet sted..... ;)

Kjenner du noen  ???;D ;D

 

jeg vil tro det finnes helere der ute........da bilen min ble tømt for noen år siden.....gikk det vel med fluefiske og fluebindeutstyr for nærmere 150.- i verdi! :(

Uff da :( Verden er full av banditter >:( Det har jeg fått kjenne på lommeboka i år >:( >:( Tar jeg noen på fersken så, ja?????????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til oppfordringene her!

Grande og Nordisk er de klart største og beste på nett i Norge.

Holder en stor knapp på Jarle Grande!

Ellers kan det lønne seg å sjekke med Hermod hos Foxtail i Brøstadbotn (bestill noen snører samtidig. De er fantastiske ;-))

 

Staffan har titt og ofte noen kremprodukter for hånden!

 

Ikke spar på kruttet. Det blir uansett mye dyrere enn å kjøpe ferdige fluer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tro det finnes helere der ute........da bilen min ble tømt for noen år siden.....gikk det vel med fluefiske og fluebindeutstyr for nærmere 150 000.- i verdi! :(

 

Slik går det når man har 10 ganger mer verdi inni bilen enn bilen selv...

 

Skal aldri ha bil uten alarm, er ikke moro å bli frastjelt 7 fluestenger med tilhørende sneller og annet stasj. Hatt innbrudd en gang før jeg fikk bil med alarm, men heldigvis lå det bare en vadejakke til 3000 i bilen.

 

Men til spørsmålet...

 

Du har vel fått noen gode svar allerede. En email til Staffan så får du ihvertfall god dubbing. Er ikke så mye en trenger om en kjøper kvalitet. Grandesfluefiske har også greie priser til å være norsk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Grandes fluefiske er den beste jeg har brukt så langt med tanke på pris og service han svarer raskt på mailer hvis du skulle ha noe spesielt og han skaffer alt.

Nordisk har god service men er litt dyrere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til oppfordringene her!

Grande og Nordisk er de klart største og beste på nett i Norge.

Holder en stor knapp på Jarle Grande!

Ellers kan det lønne seg å sjekke med Hermod hos Foxtail i Brøstadbotn (bestill noen snører samtidig. De er fantastiske ;-))

 

Staffan har titt og ofte noen kremprodukter for hånden!

 

Ikke spar på kruttet. Det blir uansett mye dyrere enn å kjøpe ferdige fluer....

 

HEi! sjekka foxtail på nett, men ingenting funker på siden! way to go Hermod :D

 

Menn de snørene er lagd av han selv?

 

Hermod treffes pr. tlf...

 

De snørene, tidligere kalt Ashima, blir laget ved en liten fabrikk i England.

Std. Weight Forward-snørene er blandt mine favoritter. Lite minne, mye energi og godt strekk.

De må riktignok smøres iblandt, men det må alle snørene mine enten de har "ridge", "AST", "Slick", osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet mye hos grandes og det er bare takket være denne mannnen sin service og hyggelige priser.

Men jeg handler dær jeg finner det jeg leter etter.. skal jeg ha hackel og kroker har du sendt pm til rett mann :)

ellers er det vanskelig å være prisbevist fordi jeg jakter på et bestemt produkt og det finnes gjerne bare noen få plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet startet når man bestiller NM artikler...

 

dvs Natural Hair, Natural fur osv osv...

 

da må man ha veterinærgodkjenning fra landet man bestiller fra.

 

NOEN butikker ordner dette og tar betalt for det.

 

Fleste butikker selger ikke "Natural" ut over landets grenser.

 

og igjen så kan du nok finne noen som sender uansett, men dette kan bli stoppet i tollen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet startet når man bestiller NM artikler...

 

dvs Natural Hair, Natural fur osv osv...

 

da må man ha veterinærgodkjenning fra landet man bestiller fra.

 

NOEN butikker ordner dette og tar betalt for det.

 

Fleste butikker selger ikke "Natural" ut over landets grenser.

 

og igjen så kan du nok finne noen som sender uansett, men dette kan bli stoppet i tollen....

 

Dette er ikke et reelt problem, og det hører til sjeldenhetene hvis man opplever at det blir stoppet i tollen. De fleste butikkene i US tar heller ikke betalt for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...