Gå til innhold

CDC


fishe

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

heisann.jeg har fått all fjæra av en canadagås som jeg tenkte jeg skulle bruke til div binding,men jeg lurer på hvordan man går fram med farging av fjær og hvor man får tak i div farger.regner med at bl.a. Staffan vet mye om dette. ;)

 

Først må du avfette fjæra zalovann er bra........kjøp fargestoff.....tekstilfarge funker....men helst Veniard.......tørk......bind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

et annet tips er å bruke hårfarger.....det du misser er olivennyansene.....er det en fargehandler i nærheten så kan du gargestoff til klær.....fargestorr er forholdsvis dyrt,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler bulkpakninger fra Marc Petitjean (Tundra Outdoor) og Guideline's Jumbo CDC.

Har brukt Georgio Benecchi Hyperselect mye, men disse er svindyre og har et snevert bruksområde.

Støtter meg forøvrig til fargevalgene som er foreslått her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

gargestorr???  :P Vanskligheter med å treffe tastene i dag Staffan? :P

 

hadde satt en brødsmule fast i tastaturet.....fikk ikke igang tastaturet.....ordna nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gargestorr???  :P Vanskligheter med å treffe tastene i dag Staffan? :P

 

hadde satt en brødsmule fast i tastaturet.....fikk ikke igang tastaturet.....ordna nå!

 

Han bruker apple  :D

 

Er storfornøyd med guideline sin cdc, mye for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Pechetruite.com har iallefall veldig billig Cdc, og jeg liker den godt. Ikke den beste kvaliteten og jeg synes det er endel ganske små fjær. Disse er supre til vinger og slikt, så det er egentlig midt i blinken. Og når det gjelder fargevalg sier jeg enig  :)

 

M

 

dersom det er små fjær er det somregel fra and....de store er fra gås......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...