Gå til innhold

Torsk


Ruffen

Anbefalte innlegg

Smørdampet Torsk med mandelpotet, eggesmør og flatbrød...., Rrrrrrrrh...., å farken må ut å tørke av tastaturet ;)

Stekt småtorsk på ei skive med godt smør mmmmmmh det er frokost det  :) :) :) :)

Tror jeg stikker en time tidligere fra jobb i morra  ;):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørdampet Torsk med mandelpotet, eggesmør og flatbrød...., Rrrrrrrrh...., å farken må ut å tørke av tastaturet ;)

Stekt småtorsk på ei skive med godt smør mmmmmmh det er frokost det  :) :) :) :)

Tror jeg stikker en time tidligere fra jobb i morra  ;):rolleyes:

Og en liten "dært" majones på toppen så snakker vi gourmet ;D ;D ;D Skitt fiske i morra da ;)

Plages man med å få sove er torsk sjokkerende bra sovemiddel. Spiser jeg meg godt mett på en torskemiddag blir det som regel en ufrivillig lur etterpå :D

har hørt rykter om at det er jodd'en i Torsken som gjør det, at du blir "segen" som dem sier her ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørdampet Torsk med mandelpotet, eggesmør og flatbrød...., Rrrrrrrrh...., å farken må ut å tørke av tastaturet ;)

Stekt småtorsk på ei skive med godt smør mmmmmmh det er frokost det  :) :) :) :)

Tror jeg stikker en time tidligere fra jobb i morra  ;):rolleyes:

Og en liten "dært" majones på toppen så snakker vi gourmet ;D ;D ;D Skitt fiske i morra da ;)

Plages man med å få sove er torsk sjokkerende bra sovemiddel. Spiser jeg meg godt mett på en torskemiddag blir det som regel en ufrivillig lur etterpå :D

har hørt rykter om at det er jodd'en i Torsken som gjør det, at du blir "segen" som dem sier her ;D

 

Takk for det syrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at torskebestanden her i sør er i en sørgelig forfatning  :'(

Men får prøve litt uannsett både kokt og stekt torsk er aldeles nydelig :)

 

Interessant!

 

Hva kan det komme seg av at torsken er fraværende hos deg når det er såpass mye her jeg bor?

Sett MYE torsk bortsett fra de seneste turene. Det virker hvertfall som bestanden virkelig er på vei opp her jeg bor. Fått endel har jeg også, og satt alt tilbake!

 

For bare noen få år siden så jeg ikke snurten av den, kan sikkert sende deg en i posten etterhvert ;D

 

Du tar den nok Ruffen, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at torskebestanden her i sør er i en sørgelig forfatning  :'(

Men får prøve litt uannsett både kokt og stekt torsk er aldeles nydelig :)

 

Interessant!

 

Hva kan det komme seg av at torsken er fraværende hos deg når det er såpass mye her jeg bor?

Sett MYE torsk bortsett fra de seneste turene. Det virker hvertfall som bestanden virkelig er på vei opp her jeg bor. Fått endel har jeg også, og satt alt tilbake!

 

For bare noen få år siden så jeg ikke snurten av den, kan sikkert sende deg en i posten etterhvert ;D

 

Du tar den nok Ruffen, lykke til!

Hvet ikke om det er bra nå for tiden, lenge siden jeg har fisket i sjøen Tenkte mer på generelt grunnlag Hvorfor det er så lite strides det om Jeg tror det er sum av sumarum Det er den stasjonære kysttorsken det er blitt så lite av

Noe torsk er det jo så det er ikke vanskelig å torsk men det var utrolig mye mer for bare få år siden Var rett og slett plagsomt når man skulle fiske sø

fluene ble gnaget i filler  :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem og få lurt Espen ut når han får sjå stortorsken som går langs land og beite på krabbe og andre dyr som går i tang og tare. Når du går der med 7`ern og ein krabbe imitasjon og spotter etter stortorsken`en, då e da kos då, ingen stress berre kaffi og kos. Plassen har me, ca 2 - 3 meter dypt og masse fisk som koser seg i tangen, det einaste du ser er ein hale som veiver i overflata ;D ;D Du veit ikkje heilt om det er tang, men når den forsiktigt flytter på seg, så skjønner du at det blir torsk til middag ;D ;D ;D

Skitt fiske Ruffen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem og få lurt Espen ut når han får sjå stortorsken som går langs land og beite på krabbe og andre dyr som går i tang og tare. Når du går der med 7`ern og ein krabbe imitasjon og spotter etter stortorsken`en, då e da kos då, ingen stress berre kaffi og kos. Plassen har me, ca 2 - 3 meter dypt og masse fisk som koser seg i tangen, det einaste du ser er ein hale som veiver i overflata ;D ;D Du veit ikkje heilt om det er tang, men når den forsiktigt flytter på seg, så skjønner du at det blir torsk til middag ;D ;D ;D

Skitt fiske Ruffen ;)

 

Høres ut som en god plan, men litt skeptisk til å spise torsken på den plassen der :P Da skal jeg iallefall være bombesikker på at den er kommet fra havet for å gyte. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe i dag :'( Kom ikke fra det på jobb pluss at det nesten er tusen kuldegrader :'(

For se i morra kansje det er mildt og fint da  :)

Du prøvde "nesten" da ;D får ha skitt fiske i morgen også da ;)

 

Høres ut som en god plan, men litt skeptisk til å spise torsken på den plassen der :P Da skal jeg iallefall være bombesikker på at den er kommet fra havet for å gyte. ;D

 

Neinei..., ikke den plassen ;D Her snakker vi havgapet ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...