Gå til innhold

Snelle til 5'er stang?


Fastfisk

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg trenger noen gode råd. Har kjøpt meg ei Vangen Green vision #5 :shock: , som jeg må ha snelle til. Stanga skal brukes til ørretfiske i fjellvann og elv. Noen som har erfaring med hvilken snelle som kan passe bra til denne stanga? Ser at Vangen har kommet med ei snelle som heter Phantom LA, er den å anbefale? :?:

 

Fastfisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt imponert over Vision XLA nå nylig og har byttet/solgt stampet og brukt julas gavekort til å skaffe de to minste str av denne. fin stor spole, silkegange, fin brems og gummiert handtak mm. Nå konkurrer denne ikke helt på pris ang dette intro tilbudet til Danielsson snellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg trenger noen gode råd. Har kjøpt meg ei Vangen Green vision #5 :shock: ' date=' som jeg må ha snelle til. Stanga skal brukes til ørretfiske i fjellvann og elv. Noen som har erfaring med hvilken snelle som kan passe bra til denne stanga? Ser at Vangen har kommet med ei snelle som heter Phantom LA, er den å anbefale? :?:

 

Fastfisk[/quote']

Vil anbefale deg en Shimano Ultegra, jevnere brems får du ikke:), og den tåler myyyye juling også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Har du prøvd å bestille produktet rett fra leverandøren før?

Er det å anbefale?

 

Ser ingen grunn til at det skal bli ett problem her, de har sikkert ansatt en haug med folk for telefon og mail kontakt med kundene dine. Men du bør nok regne med litt ventetid :) De har nok ett rimelig godt trykk der etter all skriving på forum rundt om i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg trenger noen gode råd. Har kjøpt meg ei Vangen Green vision #5 :shock: ' date=' som jeg må ha snelle til. Stanga skal brukes til ørretfiske i fjellvann og elv. Noen som har erfaring med hvilken snelle som kan passe bra til denne stanga? Ser at Vangen har kommet med ei snelle som heter Phantom LA, er den å anbefale? :?:

 

Fastfisk[/quote']

Vil anbefale deg en Shimano Ultegra, jevnere brems får du ikke:), og den tåler myyyye juling også :)

 

Ja, har allerede ei Ultegra til 8'er stanga mi, er forsåvidt godt fornøyd med den... :roll: Men så er det jo alt det man hører om småspole i forhold til storspole osv. da... :? Har rett og slett bare lyst på en storspolesnelle til denne stanga.. Ramla over ei Redington GD-snelle på www.nfisk.no.. Noen som har kjennskap til den? Tydeligvis ei snelle som er på veg ut, så prisen var jo meget behagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg har Redington GD snelle og er VELDIG fornøyd med den. Jevn og fin brems, solid og så er det jo livstidsgaranti for en billig penge. Jeg har meget gode erfaringer med de Redington produktene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg har Redington GD snelle og er VELDIG fornøyd med den. Jevn og fin brems, solid og så er det jo livstidsgaranti for en billig penge. Jeg har meget gode erfaringer med de Redington produktene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Kommer vel an på hvor mye du vil blåse av gryn. Til den bruken du beskriver trenger du vel ikke mer enn en spole til å frakte snøret i. Kjøp deg en Okuma snelle til noen hundrelapper og bruk differansen opp til Backwinder på en god XO.

 

Men om du setter estetikk i høysetet ville nok Backwinder vært å foretrekke, i hvert fall etter min smak (men ikke etter min lommebok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du setter estetikk i høysetet ville nok Backwinder vært å foretrekke' date=' i hvert fall etter min smak (men ikke etter min lommebok).[/quote']

 

Vel vel vel, Backwinder har jo fått mye pepper for sine barnesykdommer. Det hjelper vel heller ikke at snella er direkte stygg..... :twisted: laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, men som sagt så kjøpte jeg meg ei Marryat 8)

Den kosta meg 1000 små, men var nedsatt fra 1800 små laugh.png' alt=':lol:'>

Så tror jeg fant meg ei bra snelle til en ok pris! Stygge sneller kan vi jo ikke kjøpe laugh.png' alt=':lol:'>

 

Noen som har erfaring med Vangen Green Vision #5 forresten?

 

Og nå skal jeg ut og kjøpe meg en bedre XO :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...