Gå til innhold
  • 0

Supre bøker for Ørretfiskeren som er fersk i gamet Og dere viderekomne!!;D


Gjest vic2r

Spørsmål

Hei!  :)

 

 

Jeg tenkte jeg skulle gi et tips til de som nettop har begynt (OG TIL DERE SOM ER GODT PÅ VEI)Jeg er ikkke HELT fersk men har hat enormt bra nytte av disse bøkene.

 

 

Alle burde skaffe seg::

 

-Staffan Lidstrøms: Bare et kast til

( jeg kjøpte nylig min i bokklubben hvor den gikk for så lite som 79kr...:Dette er det beste bok-kjøpet jeg noen gang har jort)

 

 

Og den boken som er kommet nå nettop og som jeg kjøpte i boklubben for 244kr er FLuefiskerens felthåndbok av Lars Lenth og Lars Nilssen.

 

Denne boka har et genialt oppsett og går igjennom Kappttelvis om:

 

 

FØR FISKETUREN: Nødvendig utstyr, Hvor og når

 

ØRRETMAT: Alle de viktigste flueartene, Døgnfluer, vårfluer, Fjærmygg, Steinfluer, Landinsekter, Er også en del som heter annen mat.

 

KASTING: Litt om kasting

 

PRAKTISK FISKE. tar for seg DET MESTE av kroking, kjøring, håving, sett ut, avlivningsmetoder, Ta vare på fangsten, Lag fiskk ute, Hvordan ta troverdige bilder, Fiske fra kano, Pongtongbåt/bellyboat, Prepping av tørrfluer, Strekking av flue og fortom, Vading, Andre fiskere, Andre arter, I taska til Lenth, I taska til Nilssen

 

REGISTER: Genialt stikkordsregister til å lete opp fluer, mattips, generelle tips osv

 

OM FORFATTERNE: Litt artig fakta om Bege Larsene

 

FLUEFISKERENS FELTNOTATER: Det er lagt igjenn 7 sider til deg hvor du kan skrive ned egne erfaringer:)

 

 

 

Denne boken som er basert bare på egne erfaringer og teorier er ret og slett genial...en STOR HAUG av bra tips trykket ned i en bok som er liten nokk til å få plas i Fluevesten/ Chestpacken. Den er også skrevet på en morsom måte....mange gullkorn basert på egne erfaringer i elva ;)

 

 

Så Mitt Råd er LØP Å  KJØP GUTTER ( Og jenter) ;D ;D ;)

 

 

 

Mvh Victor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

" -Staffan Lidstrøms: Bare et kast til

( jeg kjøpte nylig min i bokklubben hvor den gikk for så lite som 79kr...:Dette er det beste bok-kjøpet jeg noen gang har jort) "

 

Hvor finnes denne boken billig? Bokklubben.no skal ha kr 438.- + porto! Ran! Mange mener nok at denne boken er verdt kr 438.-, men en pris forskjell på kr 359.- er litt mye ( 438-79).

 

tips?

 

DF

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

" -Staffan Lidstrøms: Bare et kast til

( jeg kjøpte nylig min i bokklubben hvor den gikk for så lite som 79kr...:Dette er det beste bok-kjøpet jeg noen gang har jort) "

 

Hvor finnes denne boken billig? Bokklubben.no skal ha kr 438.- + porto! Ran! Mange mener nok at denne boken er verdt kr 438.-, men en pris forskjell på kr 359.- er litt mye ( 438-79).

 

tips?

 

DF

 

 

 

Min Feil! Koster 69 kr hos bokklubben.no

 

 

SOLGT!

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

" -Staffan Lidstrøms: Bare et kast til

( jeg kjøpte nylig min i bokklubben hvor den gikk for så lite som 79kr...:Dette er det beste bok-kjøpet jeg noen gang har jort) "

 

Hvor finnes denne boken billig? Bokklubben.no skal ha kr 438.- + porto! Ran! Mange mener nok at denne boken er verdt kr 438.-, men en pris forskjell på kr 359.- er litt mye ( 438-79).

 

tips?

 

DF

 

 

 

Min Feil! Koster 69 kr hos bokklubben.no

 

 

SOLGT!

DF

kjøpte den òg for 69 kr hos bokklubben.. ingen tvil om at DEN er verdt pengene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...