Gå til innhold

Tilbakemelding på de "nye" sidene..


Gjest Fiskefoss

Anbefalte innlegg

Det kan være at man bør innstallere SMF forumet på nytt fordi det ligger igjen gammel "bøggs" i noen konfigurasjonsfiler.

Jeg har fått Kenneth Sneis til å se på konfigurasjons filene også, og han anbefaler en ny innstalasjon. (Mange takk for hjelpen Kenneth! :))

 

Jeg er usikker på om man kan "miste" ved en ny innstallasjon, men da får man i det minste et nytt friskt forum fra da av.

 

Men vi prøver å leve litt til med det slik det er nå, samtidig som jeg leiter så godt jeg kan etter mulige feil og mangler, og hvis problemene er for store til å leve med, bør man som sagt innstallere forumet på nytt.

Dette overlater jeg til vår store "høvding" Rune til å ta en beslutning på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikten over uleste innlegg er blitt rotete og rar siden i går. Jeg bruker opera. Den ser fin ut med explorer.

 

Sjur

 

Det er på plass igjen nå!

 

Bra Sjur. Da er i hvertfall noe på plass igjen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at man bør innstallere SMF forumet på nytt fordi det ligger igjen gammel "bøggs" i noen konfigurasjonsfiler.

Jeg har fått Kenneth Sneis til å se på konfigurasjons filene også, og han anbefaler en ny innstalasjon. (Mange takk for hjelpen Kenneth! :))

 

Jeg er usikker på om man kan "miste" ved en ny innstallasjon, men da får man i det minste et nytt friskt forum fra da av.

 

Men vi prøver å leve litt til med det slik det er nå, samtidig som jeg leiter så godt jeg kan etter mulige feil og mangler, og hvis problemene er for store til å leve med, bør man som sagt innstallere forumet på nytt.

Dette overlater jeg til vår store "høvding" Rune til å ta en beslutning på.

Vil det si at alle pm,en som jeg ha spart på fordufter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at man bør innstallere SMF forumet på nytt fordi det ligger igjen gammel "bøggs" i noen konfigurasjonsfiler.

Jeg har fått Kenneth Sneis til å se på konfigurasjons filene også, og han anbefaler en ny innstalasjon. (Mange takk for hjelpen Kenneth! :))

 

Jeg er usikker på om man kan "miste" ved en ny innstallasjon, men da får man i det minste et nytt friskt forum fra da av.

 

Men vi prøver å leve litt til med det slik det er nå, samtidig som jeg leiter så godt jeg kan etter mulige feil og mangler, og hvis problemene er for store til å leve med, bør man som sagt innstallere forumet på nytt.

Dette overlater jeg til vår store "høvding" Rune til å ta en beslutning på.

Vil det si at alle pm,en som jeg ha spart på fordufter?

 

Nei de skal jo ikke normalt gjøre det. Dette ligger jo i databasen, men 100% full kontroll har man vel ikke.

Dette må jo eventuelt testes først før man innstallerer et nytt forum og legger det ut på siden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet "problem": Når jeg ser på forsiden så er det akkurat som om plankene på hver side beveger seg. Vet ikke om det kan ha noe med den daglige energimixturen min å gjøre (kaffe, snus, Läkerol Extrem Salmiak, Pepsi Max, Bris med limesmak, litt for mye salat og grovt brød). 

 

Eller er det flere som har lagt merke til den tilsiktede(?) effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet "problem": Når jeg ser på forsiden så er det akkurat som om plankene på hver side beveger seg. Vet ikke om det kan ha noe med den daglige energimixturen min å gjøre (kaffe, snus, Läkerol Extrem Salmiak, Pepsi Max, Bris med limesmak, litt for mye salat og grovt brød).   

 

Eller er det flere som har lagt merke til den tilsiktede(?) effekten.

Alle nybygg av trevirke bruker vel en tid på å "sette seg", så det er vel det du ser. Det betyr vel at du sitter foran PC´en en stund!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå kjenner ikke jeg til den gamle websiden, men synes det er meget oversiktelig og greit nå :)

 

Masse fin info for meg der! Leser mye, og takker for at dere informerer så mye som dere gjør på siden.

 

 

Bare opptaget et "problem" ( ikke krise, finner jo disse andre steder ) med artiklene Skogsvann april mai osv....

 

når man kommer ned til mest brukte fluer, så har man den fine tabellen over fluene, med linker til flua. Endel av disse virker ikke.

som sagt finner man jo disse andre steder, men veldig praktisk og enkelt om disse linkene hadde virket naturligvis :)

 

 

Hilsen en fornøyd bruker

 

 

Fred Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...