Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Jag gillar idén med en integrerad rulle. Dom som har gjort det (Sage SPL, Loop "fiollådan") har väl bara gjort det i 0-2wt, och då drillar man väl oftast på strake armar?

Sen kan man ju såklart diskutera fördelarna med det. Men det är alltid kul med udda idéer.  :D

Jada, kult med nye, utradisjonelle ideer, og heldigvis er det ingen tvang å kjøpe  :)

Et annet eksempel er Sth/Cortland's Turbin-sneller . . . Dette bremsesystemet mente man kunne komme til å revolusjonere fluesnellene for fremtiden, men det ble vel ikke helt sånn ashamed0001.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

I dag kom en sjeldenhet inn i ari t hart samlinga.

Denne ARAS modellen finnes det svært få av, sannsynligheten er stor for at det kun er et par tre eksemplarer av denne

varianten i svart/kobber på verdensbasis.

Det er ingen tvil om at denne ARAS´n er skrudd sammen av Ari T. Hart himself :D

Denne har jeg sikla på lenge og til slutt lot det seg gjøre med litt hjelp fra fluedengern :D

Terje!

[attachimg=1]

[attachimg=2]

post-4723-13949884574741_thumb.jpg

post-4723-13949884575245_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hehe, se der ja, der var den allerede  ;D

Har du ordnet deg en lightbox Terje? Kan du si litt om hvilke innstillinger du har brukt for å ta bildene?

Her er noen bilder av min nye, tatt i crappy lys i kveld

Det gjorde så sykt godt å få denne i hus, Jørgen :D

Bildet er kun tatt med et hvit A4 ark som underlag og det samme som bakgrunn.

Utover det brukte jeg kun en ekstern blitz og nikkor 70-200mm.

Blitzen sørget jeg for at pekte skrått oppover mot taket.

Tror blender var et sted mellom f7 og f11.

Etterjusterte skarphet en svak aning samt 0,1 opp på eksponering via Nikon View NX2 program.

That was it :D

PS. Den champagne utgaven av ARAS er sykt nydelig. Du får si ifra den dagen du selger`n :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

PS. Den champagne utgaven av ARAS er sykt nydelig. Du får si ifra den dagen du selger`n :D

When hell freezes over!  8)

:D :D ..... merkelige greier for det var egentlig akkurat det svaret jeg venta meg ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...