Gå til innhold

Danielsson


Torleiv Grøndalen

Anbefalte innlegg

Har et enkelt spørsmål:

Nå som de er ute med nye og bedre sneller i LW og FW,hvor i svarte kan jeg få tak i foregående modeller?

Leiter og leiter,men finner svært lite tilbud..Skulle da mene det var på sin plass å komme over noen som var mer på linje med min nåværende situasjon ;D

Tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still et spørsmål til Destination fishing (eller hvordan det skrives)

Eller send en PM til Bjørnar Fjeldberg her inne på siden. Vet de hadde Danielsson før i alle fall. God service er det også ;)

 

Lurer meg på om ikke Flue.no også kan skaffe disse...er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still et spørsmål til Destination fishing (eller hvordan det skrives)

Eller send en PM til Bjørnar Fjeldberg her inne på siden. Vet de hadde Danielsson før i alle fall. God service er det også ;)

 

Lurer meg på om ikke Flue.no også kan skaffe disse...er litt usikker.

Destination inne i byen?

Har fått pm fra Bjørnars kollega allerede,så det var jæv... lettvint :)Og god service har de og,ja,uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Destination Fishing er vel historie.

Det er disse gutta vi snakker om: http://www.flyfishing-adventure.no/

 

Kjernekarer!  :D

Fy faen for en tabbe av meg :D :D ..herregud...og jeg som har kjøpt snelle der og alt :P Beklager min grenseløse klureskap :)

ja,fyf... herregud! ;D ;D

spøk til side,èn butikk i landet som har tilbud?Handler helst hos F-A her på hamar,men skal man først kjøpe en,må man kjøpe mer(min egen filosofi)og de hadde ikke så mye igjen.

Ingen med flere tips?

torleiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Så for meg at de utgåtte modellene skulle bli å finne på salg (skulle gjerne hatt en FW), men har ikke funnet en eneste butikk som har dem .

Syntes ikke de nye er noe fremskritt hva utseende angår, ihvertfall  :-\

 

Så totalt enig :'(

 

Nå er det vel ikke akkurat "new look" som er den store nyheten med de nye modellene heller? Hva er egentlig vitsen med å endre utseendet på disse? De ser jo mer enn bra nok ut!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for meg at de utgåtte modellene skulle bli å finne på salg (skulle gjerne hatt en FW), men har ikke funnet en eneste butikk som har dem .

Syntes ikke de nye er noe fremskritt hva utseende angår, ihvertfall  :-\

 

Så totalt enig :'(

 

Nå er det vel ikke akkurat "new look" som er den store nyheten med de nye modellene heller? Hva er egentlig vitsen med å endre utseendet på disse? De ser jo mer enn bra nok ut!  :)

Stemmer,er ikke bare utseendet som er nytt.Forskjellig str spoler på samme hus er vel både kjempebra og nyttig,dvs samme snelle gjør jobben som to:en kjærkommen løsning som jeg liker.

Nytt materiale i bremsen er også kjempe,

MEN,jeg synes utseende på de gamle var så mye bedre..Og når snellekjøpene har nådd et vist antall,da begynner man å bli nogenlunde kresen,eller hva :)

Og den gamle bremsen var meeeeer enn bra nok for meg,det være LW,FW og suseren Original :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de gamle og nye er jo så og si identiske, så hvordan man kan mislike det nye designet blir for meg en gåte!  :D

Tja, det som først og fremst trekker ned er de ovale perforeringene i spolen  >:(

Nå ser jo snellene plutselig ut som noe jalla-greier fra kina  :-\

Samme for meg, har LW 4Seven og Loop Evotec fra den riktige perioden, jeg . . . med ekstra spoler  :)

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...