Gå til innhold

mp cdc streamer


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Jeg har prøvd to egene varianter, en grå og en orange. Begge tynt dresset, litt flash dubbing,sort lenke som øyne og dubbet hode i str 4 og 6. Resultat kan ses på mendern.blogspot.com

Nei ikke alle er tatt med den, men de to øverste...

For de som ikke gidder å se; to stk Sjøørret i topp kondisjon på 1.5kg

Kan prøve å legge inn et bilde senere hvis noen er intrs

Denne varianten blir nok et fast innslag i min boks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at denne var bra! kommer til å havne i sø-boksen min :D ser ut som om den kan imitere reke i tillegg uten problem.

 

noen av brukere her på forumet som har prøvd denne?

 

Nå har jeg prøvd den litt. Funket bra når fisken spiste glassål iallefall.

Jeg har da bunnet en variant med litt annen kropp og uten øyne som også har funket greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vært så heldig å få et par av bossen på siden her og det har gitt meg 6 SØ og et hugg i sære BØ elva :P

Kan si det slik at den nærmest blinker i vannet med små rykk og stopper i en rappala løkkeknute.

 

Når andre fluer har gitt følgefisk på jakt etter yngel så har denne vært "bankers". Til jeg mista to fine streamere. Men nå har jeg fått ny ladning av disse lekre streamerne. Og skal legge inn rapporter her.

 

Må være genial som ei reke også ja, bare å binde den om litt. Utrolig spennende mønster!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari skal muligens skrive et sterkt gripende forord om sjøørretfiske. :);)

 

Sjef.

Går vel i tilfellet noe sånt som dette: " En endeløs skapning (sø på 5 kg pluss) henger og dingler i lysfontenen oppunder taket.  I en endeløs verden av harmoni og mystikk, henger den der, for å reflektere kjærligheten til naturen, gleden, spenningen, men likevel frustrasjon. Den representerer en hinsides lengsel etter det som er vakkert, uforklarlig og fantastisk".

Kunne jo gjerne tatt med noe om at man lagde lysfontene av fisken i seg selv. Brukte den som lampeskjerm eller lignende  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...