Gå til innhold

1,2 og 3kg´s Regnbueørreten 2009


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

Gjest nicolaj brekke

Kan samle kilosfisken trådene under ett kanskje i år:)) Puke... Hehe. Hadde uansett et kanonfiske i helgen. Dypsunkne kulhoder trukket inn med farten av en snegle var trikset. Ligger mer i bloggen min, men slenger ut noen bilder her likevel.

 

post-367-13949862750191_thumb.jpg

post-367-13949862750784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Nicolaj  ;D

 

Har dere avhold den årlige turen "langt vest" igjen, eller er denne en annen location?

Skal gå rett inn på loggen din for å se resten av bildene.

 

Jeg svinget selv stanga på nordvestlandet lørdag, men kan ikke vise til resultater som deg.

For å være helt ærlig, det ble ingen fisk på meg, ikke så mye som et tilslag engang  >:(

 

Heldigvis er fjærmyggen så vidt igang, håper på sol og massiv klekking til helgen, samt sporadisk vaking  ;D

 

Tight lines...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Ja, det er jo det som er meningen med å legge ut slike bilder.. hehehe. Plage østlendingene litt. (Ikke snakk om SØ nå...) Se her f.eks. Vak!

post-367-13949862751585_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Pøh, dette er bare reklame for å få oss til å flytte vestover...  ;D (grattis!).

Hei, nei det er fullt her på Sunnmøre... Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Ja, der var et par tre stk. En liten brun art, som jeg har sett klekke tidlig andre steder også litt sent på dagen i sol. Må huske på at desse vannene nesten aldri fryser om vintern. Om Mars er sent eller tidlig på sesongen på desse kanter er kanskje uvisst. Det er jo mange som mener at Baetis Rhodani klekker hele året, med topper om vår og høst. At det altså ikke er snakk om  første og andregenerasjoner slik mange liker å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Joda. Ser ut som de samme som klekker tidlig i en del andre elver. Tidlig blir da relativt, men Mai er tidlig i desse områdene og Mars er tidlig her så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...