Gå til innhold

vagwing´en (hvitvinge)


Anbefalte innlegg

Her er en flue i litt samme kategori som kan være verdt å sjekke ut :)

Gary Lafontaines Airhead

 

Et bilde sakset fra google:

http://i30.photobucket.com/albums/c346/Flyjunkie/Airhead1.jpg

 

 

 

se der ja den vakke dum :D

 

bandt den har nå nettopp:en frisert og en ufrisert :)

 

 

Fin flue Erot :)

 

 

takk for det øretten :D

 

har ikke sånn klype jeg da serru så jeg får fiksa cdcen på vanlig måte så reiv av fjærene og tuchdubba istedet,så det funka bra det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nei drit og dra :P Gå heller å tren vannkast dere >:(

 

Kjempefine fluer dere :) Den bjørkemåleren var "rå" . Selv har jeg funnet ut at jeg heller bruker hvitvingen (som er ei hinsides effektiv flue) der det er greit med korte kast. Super til vannkast! I stedet for å modefisere den. Det finnes så mange andre mønster hvis det ikke er greit å få kastet den.

Men dette er min mening og den viser seg jo gang på gang å være feil, dessverre :(

Ps: Jeg kan aldri tenke meg at det var noe annet en en venneligsinnet spøk fra Igor sin side :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det ruffen :D ja den orginale hvitvingen like genial som den er drepende effektiv :D

Nei hva igor mente med det der det vet jeg ikke,kjenner ikke fyren,han for få mene hva han vil...mente han det seriøst må han ha det jævlig kjett med seg selv iallefall, her inne er folk kreative hele tiden og det blir garantert bundet fluer han sjelden setter på kroken :P;D

 

hehe ja lasse...ut og tren vannkast,du bruker altfor mye tid på og være krativ :P

Foreslår att tørrfluepuristen her inne oxo begynner mere med trening med vannkast,han er ihvertfall kreativ ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Bjørkemålersommerfuglene er ikke så mye ute og flyr frivillig....ofte på vindfulle dager blir de blåst på vannet.....de kjemper for sitt liv for å komme fri, derfor er de best dersom de bindes så lette som mulig, cdc fluer lager "mikrobevegelser" som kan imitere de bevegelsene som fiskeren ikke klarer å frambringe......jeg tror mest på cdc varianten så langt...helt klart. Rødyrhår variantene blir for statiske synes jeg, men det er bare min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørkemålersommerfuglene er ikke så mye ute og flyr frivillig....ofte på vindfulle dager blir de blåst på vannet.....de kjemper for sitt liv for å komme fri, derfor er de best dersom de bindes så lette som mulig, cdc fluer lager "mikrobevegelser" som kan imitere de bevegelsene som fiskeren ikke klarer å frambringe......jeg tror mest på cdc varianten så langt...helt klart. Rødyrhår variantene blir for statiske synes jeg, men det er bare min mening

 

du sier noe der staffan :) nattsvermerne da? havner mere på vannet eller er det samma greia med dem og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...