Gå til innhold

vagwing´en (hvitvinge)


Anbefalte innlegg

men hvis man klipper vagen i en sånn hjerteform som på bilde av de bjørkebeista da? tvinner det uansett? :-\

 

Stå opp i morgen tidlig.. rigg opp stanga i hagen og test de ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

men hvis man klipper vagen i en sånn hjerteform som på bilde av de bjørkebeista da? tvinner det uansett? :-\

 

ville nok hatt 0.20-.22 i fortom.....alt pussa den tynn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitvingen skal imitere en natsvermer ja. Uansett om ditt eller datt, prøv den ;) Ei virkelig godflue selv om den er noe drit å kaste :)

Bare et lite tips i fra en uvitende sørlending. (men som faktisk har dradd mer en en fin fisk på denne flua)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på påskeferie ell lasse??  :)

 

noen flere kreative knallharde "fluehuer" som hiver seg på utfordringen? :)

 

 

 

jepp er i selveste snø land... reiste fra våren hjemme :P :P det blir ikke bedre av at jeg tenker på at jeg kunne stått hjemme og fisket ørret nå :rolleyes:

ikke fyllesjuk... men fiskesjuk :-\ ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en utfordring til dere fluebindegutta,bind opp en bra hvitvingevariant og legg inn,trenger nye ideer og vært artig og sett noen kreative typer av hvitvingen :) staffan har lagt inn en link til de bjørkebeista og så da ser dere åssen den ser ut:)

 

denne her funker helt fint :D

 

http://www.thetroutbum.com/HvitvNO.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en utfordring til dere fluebindegutta,bind opp en bra hvitvingevariant og legg inn,trenger nye ideer og vært artig og sett noen kreative typer av hvitvingen :) staffan har lagt inn en link til de bjørkebeista og så da ser dere åssen den ser ut:)

 

denne her funker helt fint :D

 

http://www.thetroutbum.com/HvitvNO.htm

Det er jo orginalen da, poenget var å komme opp med en VARIANT ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en utfordring til dere fluebindegutta,bind opp en bra hvitvingevariant og legg inn,trenger nye ideer og vært artig og sett noen kreative typer av hvitvingen :) staffan har lagt inn en link til de bjørkebeista og så da ser dere åssen den ser ut:)

 

denne her funker helt fint :D

 

http://www.thetroutbum.com/HvitvNO.htm

Det er jo orginalen da, poenget var å komme opp med en VARIANT ;)

 

vitsen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igor din gledesdreper ;)  hele greia var att det begynte med att jeg bandt opp en variant av hvitvingen med vagwing...og så enda en som tvinner enda mere,da kom det inn noen forslag hva som var bedre og bruke i forhold til tvinning....derfor jeg bandt opp en vagwing variant var ikke fordi jeg synes orginalen er dårlig eller att jeg prøver og forbedre den hvitvingen på noen måte...satt bare ved bindestikka en kveld og bandt noen vagwingcaddiser og så kom jeg på hvitvingen og kanskje att det gikk ann og bruke wagving i stedet for foam. derfor jeg spurte om noen hadde lyst til og binde en annen variant....PÅ GØY...ikke noe mere enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitsen er?

Tilfredsstille den kreative delen av hjernen?

 

puff ;D med et mønster man sjeldent bruker. heller bruke den tiden til å øve på vannkast :D

 

 

og jo flere ganger jeg leser den kommentaren der igor,merker jeg att den begynner og provosere meg...

jeg kom med ett uskyldig forslag om om noen hadde lyst til og være kreative,og hvis du ikke har lyst til og være det og heller øve på vannkast...da foreslår jeg att du øver deg på det så kan vi som har lyst til og være kreative være det,og om du sjelden bruker den,jaja so what,sikkert mange som bruker den...hvitvingen til mister brun den er genial den,jeg har flere av dem i flueboksen jeg og fiska med den mange ganger og tatt fisk opptil flere ganger,trenger ikke være innvasjon av "bjørkebeist" eller svermer av nattsvermere heller for og sette på den,fungere like fint som attraktorflue og den...du er sikkert en grei kar du igor,ikke noe personlig angrep på deg det her altså men...og hver sin mening..og hvor seriøst du mente det vet jeg heller ikke!

men kommer nå til og binde opp noen varianter alikavæl jeg vaffal...og ikke slutte og være kreativ med en flue du sjelden setter på kroken og øve på vannkast når du mener jeg heller burde gjøre det... :P;);D

 

God Påske da folkens! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...