Gå til innhold

Å kaste med DT silkeline.


Sigve

Anbefalte innlegg

En ulempe med DT som jeg spesielt merket i går er at man må ha flere blindkast for å få ut snøret. Spesielt blir dette et problem på vannkast da man må legge ned snøret i blindkastene på vannet (skremte den ene som vaket i går på den måten  :'()

Blir jo ikke like stort problem i elv da man kan legge ut kastet en del ovenfor fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg kastet litt med den nye stangen, som forøvrig også linen originalt var tiltenkt til. Jeg har nemlig fått meg en cane. (jeg skal legge ut bilder når jeg får kameraet tilbake etter nok en rep.)

 

Stangen har fullaksjon og er noe av det mykeset jeg har kastet med. Jeg har hørt utrykket "kokt spagetti før" men dette tar kaka. Utolig morsom å kaste med selv om lengden blir noe kortere enn hva jeg klarer med z-axis'en.

 

Uansett så trenger jeg ikke noe lange kast da jeg har tenkt å bruke stangen til småelver og bekker.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia.

Har du bilde og spesifikasjoner på canestangen din?

Bare jævlig nyskjerrig.

 

Nope sjef, ingen spek eller bilder.

 

Jeg har et kamera som til stadighet er sykt. Håper på å få det tilbake til uken . Da skal jeg legge ut bilder av stangen. Du har jo en åpen invitasjon til "you know what" så da kan du og få prøve.

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...