Gå til innhold

Tørrfluepuristen


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Drev å rota rundt på gamle sort/hvitt-snutter serru, og så fant jeg plutselig good old Lektor Tørrdal......og da sa det bare "klikk"! :)

"Adjunkt med opprykk" er sikkert like bra, og en eller annen dag kommer det sikkert en ny-innspilling med behov av en overbevisende hovedrolle i Tørrdals ånd.....så heng i, "tørr" nok er du da ivertfall, og opprykksmuligheten er jo så absolutt der tydeligvis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Drev å rota rundt på gamle sort/hvitt-snutter serru, og så fant jeg plutselig good old Lektor Tørrdal......og da sa det bare "klikk"! :)

"Adjunkt med opprykk" er sikkert like bra, og en eller annen dag kommer det sikkert en ny-innspilling med behov av en overbevisende hovedrolle i Tørrdals ånd.....så heng i, "tørr" nok er du da ivertfall, og opprykksmuligheten er jo så absolutt der tydeligvis! :D

 

Lektor Tørrdal passa i grunn godt ;D ;D ;D...... var helt klart noe tørt der :D

Forøvrig aner jeg ikke hva Adjunkt med opprykk betyr engang, men det høres iallefall fint ut :D :D.....har forøvrig ikke noen planer om noe opprykk så jeg tror det egentlig stopper der ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Har hørt det terje att jo høyere opp man kommer jo mindre sommerferie får man ;)

 

Uff da :D :D..... da er det iallefall på tide å stoppe klatringen ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...