Gå til innhold

Årets første brun ørret nr. 2 denne gang over 1 kilo.


Ståle Mathisen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Var ute igår kveld og prøvde den nye Albright A-5 stanga mi da jeg landet denne ørreten på 1,3 kg  :)

Så flott :) Snakk om å få "testet stanga" :D

Ble litt misunnelig nå ;)

Ikke alle som er så priviligert at de nærmest kan fiske fra terassen :-) Både brune og blanke  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Grattis med en nydelig og etter hva jeg kan se skikkelig feit ørret på 1,3.

Blir rent misunnelig her jeg sitter :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Meget fornøyd me stanga  :) Ska en tur ut å fiske no i kveld åsså etter de æ ikke klarte å berge igår   :D

 

Er det en 6'er eller 5'er?

 

Har selv en 5'er og den er overraskende god i forhold til pris, kjempestang :)

 

Grattis med kilosørret iallefall!! ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner :) Var ute igjen i kveld, 2 brunørreter på henholdsvis 400 og 700 gram pluss en sjø-ørret på 61 cm og 1850 gram som æ bare målte og veide i full fart før den fikk svømme videre :) har A-5 i klasse 7. Trodde det skulle være ei relativt myk stang, men du verden hvor den lader vision extreme distance snøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis....

 

Har hatt mine første turer i marka alt jeg også..... i belly... Men på de to turene, hvor forholdene har vært bra, så har det ikke vært mye aktivitet. Nesten ikke insekter å se. Temperaturen lå alt på 13 grader, men har nok sunket noe nå pga været.

 

Men det skjer nok noe her rett rundt hjørnet også. Er forresten første gang jeg har startet med belly før mai. Før skjedde det aldri noe før 17.

 

Skitt fiske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...