Gå til innhold

FERDIG!!!! Å lage sovepose til cane stangen min FERDIG!!!!


Anbefalte innlegg

Yes. I dag har jeg fått en symaskin fra min avdøde mormor. Eller rettere sagt arvet en. Dette medførte at jeg tok turen til den lokale stoffsjappa for å fixe noe "stasjh" som jeg kan trenge når jeg skal lage sovepose til bambussen min. Tro det eller ei men jeg kan faktisk sy. For i min spe'e ungdom tok jeg et sykurs. Og som fruen ville sagt ...and I'm damn proud of it too!!

 

Anyhoooo! Damen i butikken var utrolig flink til å finne stoff og kantbånd med matchene tråd. Det var som om hun viste at jeg er en jordfargenes mann og fant farger som falt i smak umiddelbart.

 

Jeg skal prøve å oppdatrer dette med SBS bilder og selvfølgelig bilder av symaskinen når den kommer i hus :)

post-969-13949864652827_thumb.jpg

post-969-13949864653414_thumb.jpg

post-969-13949864653904_thumb.jpg

post-969-13949864654405_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende og se sluttresultatet Sigve. Vi forventer jo selvsagt at det blir tatt et bilde av deg når du sitter bak maskinen :)

 

Jaja, Terje hekler og du syr :) Blir vel en egen husflidkrok under renatreffen ;)

 

Self. blir det husflid. Å binde fluer er vel ikke så veldig maskulint det heller ;D.

 

Og jeg skal legge ut bilder i fleng. Kansje også litt fakts om symaskinen.

 

Hej Sigve

 

Jan Erik er bare misundelig  ;D ;D....jeg kan også sy på maskine.....man skal ikke være afhængig af kvindfolk !

 

Held med projektet....nydelig stang må jeg sige...misundelig....jeg (læs vi) får nyt badeværelse i stedet...ja, så forsvandt det forårsfiskeri !

 

Torben !

 

Hei Torben. Godt å se du lever. Jeg har nettopp fått helt nytt hus så nå er det lenge til jeg skal pusse opp.

 

Det er viktig å være selvstendig. Jeg kunne jo fått mor mi til å sy men jeg ville jo at det skulle bli pent så derfor blir jobben min :)

 

Kan jeg bestille et av deg?

 

Selvfølgelig Oddbjørn!!

 

Hvorfor ble jeg ikke sjokka over at du kan sy ?.... :rolleyes:

 

Penny mener jeg er en hunk og at jeg veldig handy som i en "handy hunk". Selv syns jeg bare at jeg er en hunk :-*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bukse som skulle vært lagt opp. Hadde vært fint om du ville hjelpe? Vi har riktignok symaskin, men sist gang den ble brukt var det som vekt under en omfattende blomsterpressing for to år siden. Du driver kanskje på med det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg har en bukse som skulle vært lagt opp. Hadde vært fint om du ville hjelpe? Vi har riktignok symaskin, men sist gang den ble brukt var det som vekt under en omfattende blomsterpressing for to år siden. Du driver kanskje på med det også?

 

Det gjør han garrantert.....men sikkert kun med orkidè.....det blir som purrist å regne i blomsterverden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bukse som skulle vært lagt opp. Hadde vært fint om du ville hjelpe? Vi har riktignok symaskin, men sist gang den ble brukt var det som vekt under en omfattende blomsterpressing for to år siden. Du driver kanskje på med det også?

 

Dette er min humor ;D

 

Selvfølgelig kan jeg legge opp buksene dine. Jeg kan jo lage dongeri g streng til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirerende "Williams".

Er selv også en råtass til å sy både liftgardiner og legge opp bukser++, men aldri tenkt tanken på å sy et stangtrekk!!

Savner et trekk med plass til flere stenger...

 

BTW! Husk å få brodert på logoen og døgnfluemotivet før du ferdiggjør trekket...

Gullbroderi i Corsiva vil matche både stang og trekk  ;)

 

 

Selvfølgelig kan jeg legge opp buksene dine. Jeg kan jo lage dongeri g streng til deg :)

 

G-streng er ut, sats heller på "Bredbånd"!!  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldigene. Dette var bare en test. Neste gang jeg skal lage stangtrekk vil det bli en annen fremgangsmetode. Egentlig var det kantbåndet som gjorde ting litt vanskelig men jeg lærte noe nytt i går.

 

Oddbjørn! du får komme med stangen du vil ha trekk til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldigene. Dette var bare en test. Neste gang jeg skal lage stangtrekk vil det bli en annen fremgangsmetode. Egentlig var det kantbåndet som gjorde ting litt vanskelig men jeg lærte noe nytt i går.

 

Oddbjørn! du får komme med stangen du vil ha trekk til :)

 

Ble ferdig med stangsurringene på den i går. Skal lakere i kveld eller i morgen.

 

Kan du lage den i samme farge som de originale Hardy trekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldigene. Dette var bare en test. Neste gang jeg skal lage stangtrekk vil det bli en annen fremgangsmetode. Egentlig var det kantbåndet som gjorde ting litt vanskelig men jeg lærte noe nytt i går.

 

Oddbjørn! du får komme med stangen du vil ha trekk til :)

 

Ble ferdig med stangsurringene på den i går. Skal lakere i kveld eller i morgen.

 

Kan du lage den i samme farge som de originale Hardy trekkene?

 

Da må jeg nesten vite fargen, men selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...