Gå til innhold

Skryt til Streamstix


Anbefalte innlegg

Tok kontakt med Streamstix ved Tore Nilsen for et par uker siden da bremsen på min Troutseeker som jeg kjøpte det året snellene ble lansert var kaputt. I dag fikk jeg snella tilbake i posten, men bare spolen er den orginale. Selve snella er splitter ny. Synes dette er meget god service da snella er 5 år gammel, og kvitteringen har jeg ikke anelse hvor befinner seg. Retter herved en stor takk til Streamstix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med Streamstix ved Tore Nilsen for et par uker siden da bremsen på min Troutseeker som jeg kjøpte det året snellene ble lansert var kaputt. I dag fikk jeg snella tilbake i posten, men bare spolen er den orginale. Selve snella er splitter ny. Synes dette er meget god service da snella er 5 år gammel, og kvitteringen har jeg ikke anelse hvor befinner seg. Retter herved en stor takk til Streamstix!

 

 

Det var flott  :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Dette er heller ikke noe enkeltstående tilfelle. Fiskekameraten min fikk problemer med troutseeker'n, og den ble reparert og postlagt uten vederlag.

 

Dette er den beste og mest effektive måten å markedsføre et firma på, og derfor tjener det også litt skryt og oppmerksomhet på forum som dette :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det beste er jo at etter lansering av første års modell, har reklamasjons/service saker gått nedover...hyggelig.

Gleder meg til å se om karbonskiver på de nye Troutseeker modellene gjør mitt positive inntrykk enda bedre :)

 

Og hvis jeg skulle støte på noe som helst problem, så skal jeg gjøre som dere anbefaler: ta kontakt og få hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt at det legges inn skryt når leverandører gjør seg fortjent til dette ved å gi service over det nivået som forventes. Det skaper entusiamse, som medfører slike initiativ som å legge erfaringen inn her. At det selvsagt medfører at forventningsnivået øker, får de heller leve med.  Reklamasjonsbehandlingen står, i følge en norsk undersøkelse, for 14% av årsaken til at man mister kunder, mens kunder som opplever å få en reklamasjonsbehandling som overgår forventningene, faktisk blir mer lojale kunder enn dem som aldri har opplevd "feil" på produktene sine, med tilhørende reklamasjonsbehandling. 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...