Gå til innhold

Chestpack-sekk


Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Er det ingen som bruker den gode gamle stolsekken her a?

Jeg synes det er helt kanon når man sitter mye på land å "gnur". Liker den spesielt godt på småturer i skauen.

 

Følger det med chestpackløsninger på den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som bruker den gode gamle stolsekken her a?

Jeg synes det er helt kanon når man sitter mye på land å "gnur". Liker den spesielt godt på småturer i skauen.

 

Følger det med chestpackløsninger på den da?

Oops! Nei, slettes ikke. Jeg bomma litt på temaet nå ser jeg  ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Er det ingen som bruker den gode gamle stolsekken her a?

Jeg synes det er helt kanon når man sitter mye på land å "gnur". Liker den spesielt godt på småturer i skauen.

 

Følger det med chestpackløsninger på den da?

Oops! Nei, slettes ikke. Jeg bomma litt på temaet nå ser jeg   ;D

 

 

Velkommen etter.  ;D

 

Du er heldig du. Du kan jo bare si at det er ditt forum og du gjør som du vil om noen skulle klage, hehe.  ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

For småturer brukes en litt halvstor sekk med en del plass til litt av hvert. Fiskeremediane ligger i lommer. Chestpack har en rett og slett ikke bruk for. Fluebokser, tørkepulver, gel, pluss pluss pluss ligger i lommer, hippack. Maten, ekstar kler etc. ligger i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er egentlig ganske interressant å lese hvordan andre fiskere løser "fisketur-logistikken"  :)

 

Jeg for min del bruker en Simms magetaske som rommer 7-8 fluebokser. Med lommer som rommer 4-5 fortomsspoler og taperte fortommer. Pluss en frontlomme som har plass til fortomsklipper, tang, linedressing, mud, dry-shake x 2, pluss pluss. Tasken har også to netting-sidelommer, ekstra snelle i den ene og trekoppen i den andre. Magetasken blir enten pakket i en 60l Lil`Sport sekk eller i en 120l Norrøna Pararanger  8) - Alt etter hvor lenge turen varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten sekk for min egen termos, jakke, matpakke og div sneller/spoler.....men så oppdaget kompisen min at han ikke hadde samme "opplegget" og lesset sine ting over til meg....gøy :)

Tror jeg vet hva han skal kjøpe på mandag......."lommene"/vesten har jeg selvsagt på meg når jeg knipset dette uimotståelig vakre bilde....sjekk de flotte "grønne" tingene :)

Enestående og funksjonelle...er det rart jeg koser meg på tur ;)

post-1338-1394986505511_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...