Gå til innhold

Hvor bør jeg dra?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Jeg skal være i oslo 15juni. Dette er en mandag men jeg stikker fra sørlandet på torsdag uka før. Har lurt litt på rena så det trenger ikke nevnes :)

Valdres vurderer jeg sterkt. Det hadde vært gøy å prøvd noe nytt. Har egentlig fisket lite på østlandet så her er mye ugjort. Og mye å velge i.

Noen som har lyst å gi meg et tips om hvor jeg burde dra på denne tiden? Kansje noen har lyst å treffe ruffen ;D Han er egentlig en ganske trivelig kar hører jeg ;)  :D 3-4 timer er vel langt nok å kjøre da jeg skal på forspill med gormetloffen og robban på mandags ettermiddag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til revolver, vil også anbefale deg å ha et par andre alternativer i bakhånd. Veit liksom ikke helt med det vulgata greiene, litt forholdsavhenig, men det burde være et greit tidspunkt i.f.h.t til klekkingene her.

Joda slik er det. Tanken om jeg kansje kan få oppleve vulgatafiske holder for meg. Er ikke så kravstor, finner alltid en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Takk :)

Jeg er nok en av de minste truselene for godplassen deres på hele forumet :)

 

Ps: jeg kan være kokk på turen :D

 

 

Hjemmelagd spekeskinke og en kasse øl så turen i boks den ;D

Avtale!!

Da blir det CB øl bare så det er sagt. Foressten et veldig godt øl, kan drikke litersvis av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...