Gå til innhold

Har du fisket der?!


Magnus Bakken

har du noen gang fisket i Skrukkedals renna??!  

82 stemmer

  1. 1. har du noen gang fisket i Skrukkedals renna??!

    • ja
      28
    • nei, men vet hvilken elv det er
      28
    • vet ikke hvilken elv det er
      33


Anbefalte innlegg

må si at skrukkedalsrenna ser ok ut, men det finnes så mange elver av den typen der i norge at jeg skjønner ikke hvorfor folk vil vite hvor alle disse elvene fra TFL er. artig å finne ut litt selv og. slik som jeg og storfemti som tok oss en tur til ei, for oss, ukjent elv forrige uke. fikk ikke fisk, men vi fikk sett åssen det ser ut i virkeligheten og spist dø-mann-på-boks ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det ernoe med mineralsammensetningene i vannet som gjør denne elva til bedre enn de fleste andre elvene av samme karakter i Norge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

må si at skrukkedalsrenna ser ok ut, men det finnes så mange elver av den typen der i norge at jeg skjønner ikke hvorfor folk vil vite hvor alle disse elvene fra TFL er. artig å finne ut litt selv og. slik som jeg og storfemti som tok oss en tur til ei, for oss, ukjent elv forrige uke. fikk ikke fisk, men vi fikk sett åssen det ser ut i virkeligheten og spist dø-mann-på-boks ;D

 

Og det smakte godt! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at skrukkedalsrenna ser ok ut, men det finnes så mange elver av den typen der i norge at jeg skjønner ikke hvorfor folk vil vite hvor alle disse elvene fra TFL er. artig å finne ut litt selv og. slik som jeg og storfemti som tok oss en tur til ei, for oss, ukjent elv forrige uke. fikk ikke fisk, men vi fikk sett åssen det ser ut i virkeligheten og spist dø-mann-på-boks ;D

 

Og det smakte godt! ;D

 

ikke så godt når vi gikk tilbake i sola ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at skrukkedalsrenna ser ok ut, men det finnes så mange elver av den typen der i norge at jeg skjønner ikke hvorfor folk vil vite hvor alle disse elvene fra TFL er. artig å finne ut litt selv og. slik som jeg og storfemti som tok oss en tur til ei, for oss, ukjent elv forrige uke. fikk ikke fisk, men vi fikk sett åssen det ser ut i virkeligheten og spist dø-mann-på-boks ;D

 

Og det smakte godt! ;D

 

Lider du av munndiare?, eller forstår du ikke setningen: Ikke diskusjonstråd?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi ikke skal diskutere her, så tar jeg en tørr vits (Terje liker den sikkert  ;) )

 

Panteren er det dyret i skogen som går rundt og samler flasker.

En dag mistet han en - men elefanten...

 

Så lenge dere ikke diskuterer, så er det det samme for meg

 

Men kom med noen (ikke så tørre) vitser neste gang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på elefanter allerede da:

 

Den lille elefantføreren Bomi er ute og går tur med elefanten sin. Det er varmt og klamt, så de bestemmer seg for å bade. Elefanten hopper uti først, og ruller seg i vannet, og spruter vann over seg. Herrrlig.. Bomi synes dette ser uovertruffent ut, og finner ut at han også vil uti. Siden vannet er ganske grumsete etterhvert, legger han de nye buksene sine igjen på bredden, og begynner å vasse naken uti vannet. Da stopper plutselig elefanten opp, og ser lenge på ham før han smiler og sier han forstår hvorfor han er så liten og tynn

 

 

– Eh javel, hvorfor, lurer Bomi – Jo, det er jo ikke mye mat du får i deg med den snabelen der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på elefanter allerede da:

 

Den lille elefantføreren Bomi er ute og går tur med elefanten sin. Det er varmt og klamt, så de bestemmer seg for å bade. Elefanten hopper uti først, og ruller seg i vannet, og spruter vann over seg. Herrrlig.. Bomi synes dette ser uovertruffent ut, og finner ut at han også vil uti. Siden vannet er ganske grumsete etterhvert, legger han de nye buksene sine igjen på bredden, og begynner å vasse naken uti vannet. Da stopper plutselig elefanten opp, og ser lenge på ham før han smiler og sier han forstår hvorfor han er så liten og tynn

 

 

– Eh javel, hvorfor, lurer Bomi – Jo, det er jo ikke mye mat du får i deg med den snabelen der ...

 

Den var så dum at den er morsom  :rolleyes:;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C&R burdet vært forbudt i Skrukka (også). All fisk skulle blitt kakka i hodet og spist opp. Og det under påsyn av fisketilsynet, slik at dette tulleballeriet med å fiske for morro skyld snart fikk se sin endelige ende. Fisken blir stressa, gytehormoner ødelegges og det er rent skjer dyreplageri. Vi fisker da for å få mat i magan for pokker, ikke for å forlyste oss, konkurrere eller finne en slags adspredelse i naturen. Trenger man adspredelse så er det bare å drikke seg dritings og laste ned en blåfilm. Og som Magnus understreker: Dette er ikke noe å diskutere! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...