Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing - ny blogg - nå med videoteaser!


Håvard Stubø

Anbefalte innlegg

Hei fluefiskevenner!

 

Ville bare gjøre oppmerksom på at Jazz & Fly Fishing-turneen ruller videre, og bloggen oppdateres jevnlig. Video kommer snart - filmgutta er bare ikke så veldig sugne på å slippe fra seg noe halvbra...

 

Sjekk ut www.jazzandflyfishing.com

 

mvh

 

Håvard Stubø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har munnkurv mht kanaler (har uansett ingenting med selve produksjonen av TV-serien å gjøre - og det er nok lurt ;)), men Finland er i boks, og det forhandles med øvrige land/kanaler nå og fremover.

Gir lyd når ting blir offisielt.

Min jobb er ganske enkelt å spille gitar og fiske med flue - som er det jeg ville gjort i sommer uansett ;D

Det er utrolig artig (og forbløffende slitsomt) å lage TV av jazz og fluefiske, men det krever disiplin - alt tar mye lengre tid enn normalt og ting skal klaffe veldig. Det er ikke alltid like festlig å få et kamera i trynet kl 05.30 etter å ha sovet 2 timer. Og det er ikke nødvendigvis så kult å måtte gjøre etableringsshots når det endelig er vindstille og døgnflueklekking heller... Men vi har hatt en god del flaks så langt, og satser på at flyten fortsetter. Om ikke lenge skal vi prøve oss på laksen i Beiarelva. Vi har tilgang til veldig fine steder, men laksen er jo kjent for å være lunefull, så vi får satse på nybegynner(f)laksen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...