Gå til innhold

Fenwick AV Techna-Scott A2


Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg har et knakende dilemma her.. er veldig usikker på om hvilken stang jeg burde kjøpe, å trenger derfor hjelp og for og imot argumenter...

Planen er enten å kjøpe A2 stanga ny(2999kr), eller kjøpe en brukt Techna stang som er brukt en dag for kr 2500..(ny pris 5500ca)

Trenger hjelp her!!

mvh Jim. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har selv en Techna AV #5, som jeg har bygget selv og jeg synes det er en veldig bra stang. Til 2500,- kroner så må vel det være et bra kjøp. Dette er jo som Loke sier litt smak og behag, og det kan jo være en ide og prøve begge stengene før du handler?

Jeg tror ikke at du blir skuffet med en Techna AV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Jeg har en testa en A2 #5 og det endte med bestilling :)

 

Den er medium rask og særdeles lettkastet. Jeg vil råde deg til å prøve en sånn.

 

Du bor i Vestfold ser jeg' date=' stikk innom www.vammen-fritid.no på (i) Sande og test en da vel ;)

 

Les mer om den her:

http://www.scottflyrods.com/rods_a2.html

 

mjoff[/quote']

 

Må si meg enig her gitt. Har også testet begge. Meget behagelig og allsidig stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tror eg velger Scott fordi det er scott. Hadde både A2 og TecnaAV før. Skulle eg valgt ei av dei, så tar eg TecnaAV. Ikkje så ulike, men etter mi meining litt meir trøkk i Fenwick stanga i klasse 5. A2 meir "ren" 5er.

Finish: Fenwick hakket bedre.

Ikkje dårleg kjøp noen av dei.

TecnaAV var 2delt, medan A2 var 4delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si;

 

Prøv begge, og ikke bry deg om hva andre sier.

Den DY synes føles best, er best for deg.

 

Fenwicken er ei kanon stang etter min smak.

Har flere Scott'er selv, men A2 er litt i nyeste laget for meg. Kan derfor ikke si noe om den.

 

MEN, ikke hør på meg. Stol din egen smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med Techna AV og da hjelper det ikke å si at Scott er bedre (selv om jeg har en A2) Prøvekast med samme snøret på begge stengene og bedøm selv. Er du fremdeles i tvil og livstidsgaranti betyr noe for deg, så velger du Scott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si;

 

Prøv begge' date=' og ikke bry deg om hva andre sier.

Den DY synes føles best, er best for deg.

 

Fenwicken er ei kanon stang etter min smak.

Har flere Scott'er selv, men A2 er litt i nyeste laget for meg. Kan derfor ikke si noe om den.

 

MEN, ikke hør på meg. Stol din egen smak.[/quote']

Hei Tormod: A2 skal være samme emne som gamle SAS, da kan du sikkert si endel om den. V2 er den gamle SVS.

Bare oppgraderinger for øyet på disse har jeg fått bekjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...