snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Da har jeg bestemt meg for hvordan mine tørre skal se ut. Enkelt, men effektivt døgnfluemønster uten navn, det er no greier med cdc og snøharefot. Det andre mønsteret har jeg ikke bestemt meg for enda. Holder på med fluene nå Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosinkongen Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 9 fluer ferdig Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Nymfene eller tørrfluene ?! MB Alle klekkerene og to tørre Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 7 x Nymfer med flash som vingesekk #16 7 x Bubble Caddis #12 Done!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Where are my manners.. egen flue til ringsjefen må jo bindes Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 hvor lang bindetid har vi på oss? Det er ikke bestemt ennå, jeg kunne tenk meg at fristen er den 21 september, altså 3 uker til. På en mandag hvis jeg ikke husker feil, og hvis datoen på ffs er riktig. Hvis det ikke passer, så gi meg en ny dato Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" /> mvh Magnus Bakken Det stemmer det, den 21. er en mandag. En dag etter jeg har bursdag Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Where are my manners.. egen flue til ringsjefen må jo bindes Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Oisann, bonusflue har ikke jeg tenkt noe på... Får sende en streamer da, eller hva, Magnus? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. ;D Jeg er ferdig med halvparten av fluene mine. 7 aurivillii-duns Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Share Posted September 8, 2009 Næmmen, skal jeg få bonusflue og Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. ;D En streamer går helt greit Snorre Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> MB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Sunray ? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Det er storørretflue . . Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Sunray ? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Det er storørretflue . . Jan For så si det sånn; hadde jeg møtt denne døgnflua ved vannkanten hadde jeg sprunget for livet Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. edit: Jeg forventer jo selvfølgelig at den blir knytt på fortommen Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse18 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 lager lasse klekker'n og en annen hekla klekker Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosinkongen Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Legger med en bonus flue jeg og Magnus Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Share Posted September 8, 2009 Legger med en bonus flue jeg og Magnus Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Takker og bukker Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. MB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Næmmen, skal jeg få bonusflue og Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. ;D En streamer går helt greit Snorre Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> MB Varianter er unødvendige. Når fluene når en viss størrelse blir de tatt uansett utseende Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Adresse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosinkongen Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Ferdig! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse18 Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. en tørr cdc flue... Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulv Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Hmm.. trodde trådstarter foretrakk en tørr og en våt Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag? Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. en tørr cdc flue... Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Mjaaa.. Det er jo cdc i aurivilliien da Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1] Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosinkongen Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1] Nice Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Har du fått deg kamera nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1] Nice Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Har du fått deg kamera nå? Nope, men det har stefaren min Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Alle fluene er ferdige Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Jeg bandt de døgnisene som det er bilde av, og stigende vårfluepupper. Med gummibein Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. ;D Edit: sender med en "no pheasant pheasanttalinymph" til deg, som bonusflue Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 komman, folkens! Vi vil ha med en person til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts