snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Da har jeg bestemt meg for hvordan mine tørre skal se ut. Enkelt, men effektivt døgnfluemønster uten navn, det er no greier med cdc og snøharefot. Det andre mønsteret har jeg ikke bestemt meg for enda. Holder på med fluene nå
Rosinkongen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 9 fluer ferdig Nymfene eller tørrfluene ?! MB Alle klekkerene og to tørre
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 7 x Nymfer med flash som vingesekk #16 7 x Bubble Caddis #12 Done!!
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Where are my manners.. egen flue til ringsjefen må jo bindes
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 hvor lang bindetid har vi på oss? Det er ikke bestemt ennå, jeg kunne tenk meg at fristen er den 21 september, altså 3 uker til. På en mandag hvis jeg ikke husker feil, og hvis datoen på ffs er riktig. Hvis det ikke passer, så gi meg en ny dato mvh Magnus Bakken Det stemmer det, den 21. er en mandag. En dag etter jeg har bursdag 8)
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Where are my manners.. egen flue til ringsjefen må jo bindes Oisann, bonusflue har ikke jeg tenkt noe på... Får sende en streamer da, eller hva, Magnus? ;D Jeg er ferdig med halvparten av fluene mine. 7 aurivillii-duns
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Næmmen, skal jeg få bonusflue og ;D En streamer går helt greit Snorre . Prøv og lage en Hunnselva variant da MB
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK ;D
Jan_Haukaas Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK ;D Sunray ? Det er storørretflue . . Jan
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Mohahaha! Bonusflua kommer til å tiltrekke STORFISK ;D Sunray ? Det er storørretflue . . Jan For så si det sånn; hadde jeg møtt denne døgnflua ved vannkanten hadde jeg sprunget for livet edit: Jeg forventer jo selvfølgelig at den blir knytt på fortommen
Lasse18 Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 lager lasse klekker'n og en annen hekla klekker
Rosinkongen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Legger med en bonus flue jeg og Magnus
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Legger med en bonus flue jeg og Magnus Takker og bukker MB
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Næmmen, skal jeg få bonusflue og ;D En streamer går helt greit Snorre . Prøv og lage en Hunnselva variant da MB Varianter er unødvendige. Når fluene når en viss størrelse blir de tatt uansett utseende
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag?
Lasse18 Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag? en tørr cdc flue...
Guest Ulv Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Hmm.. trodde trådstarter foretrakk en tørr og en våt
snorre Leret pettersen Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Hmm, kommer ikke på hva flue nr, 2 skal være, forslag? en tørr cdc flue... Mjaaa.. Det er jo cdc i aurivilliien da Og så var det visst å foretrekke at den er våt
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1]
Rosinkongen Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1] Nice Har du fått deg kamera nå?
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 Bildet har blitt litt rart og strukket, men jaja. her er mine tørre. [attachimg=1] Nice Har du fått deg kamera nå? Nope, men det har stefaren min ;D
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 Alle fluene er ferdige Jeg bandt de døgnisene som det er bilde av, og stigende vårfluepupper. Med gummibein ;D Edit: sender med en "no pheasant pheasanttalinymph" til deg, som bonusflue
snorre Leret pettersen Posted September 10, 2009 Report Posted September 10, 2009 komman, folkens! Vi vil ha med en person til!
Recommended Posts