Jump to content

Recommended Posts

• Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hvis ikke jeg er "bannet"  ;) fra flueringene kan jeg sikker bidra med "Lars' Bibio" (tørr) + "Hot Head PT" (Våt)

Da er vi 8 :D

Posted

Gamle ordtak har ofte noe for seg. Et av dem lyder: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Altså , ingen fare å ha Lars som ring leder  :) :)

:) :)

bjorni

Posted

Er det jeg som er blind?  Finner ikke adressa du snart skulle legge ut Magnus  :).

Er ferdig med fluene, men nymfa ble ikke den micro nymfa jeg opprinnelig hadde tenkt. Var tom for små tungsten hoder  :-[. Siden jeg fikk et kvalifisert tips om at jeg burde ta med meg gullskaller av Red Tag til høstens harrfiske på Koppang, så ble det noen slike istedet.

Blir spennende å teste disse fluene på harren  ;D ;D ;D

bjorni

Posted

Er det jeg som er blind?  Finner ikke adressa du snart skulle legge ut Magnus  :).

Er ferdig med fluene, men nymfa ble ikke den micro nymfa jeg opprinnelig hadde tenkt. Var tom for små tungsten hoder  :-[. Siden jeg fikk et kvalifisert tips om at jeg burde ta med meg gullskaller av Red Tag til høstens harrfiske på Koppang, så ble det noen slike istedet.

Blir spennende å teste disse fluene på harren  ;D ;D ;D

bjorni

Ønsket er oppfylt  8)

MB

Posted

Fluene blir sannsynlighvis sendt etter høstferien (hvis alle er komt da  ;D)   da det står begravesle på programmet for uka.....  :'(

MB

hvilken dato er du ferdig med høstferie da?

Posted

Fluene blir sannsynlighvis sendt etter høstferien (hvis alle er komt da  ;D)   da det står begravesle på programmet for uka.....  :'(

MB

hvilken dato er du ferdig med høstferie da?

Høstferien min varer hele neste uke

MB

Posted

sendt :)

hvordan gjør vi det med porto? Magnus skal vel ikke betale alt?

• Create New...