bjorni Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Kreativ du Magnus :). Joda, jeg er med på det, men det er ikke alltid peneste jenta i klassen er hun du bør løpe etter :). Fluer skal fiske! Foreslår at bindebeskrivelse, bilder, hvordan flua fiskes og når den fungerer best, også hører med til helheten her. For sikkerhets skyld vil mine fluer også bli parfymert ;D ;D Noen odør ønsker?? Bjørni
Magnus Bakken Posted September 7, 2009 Author Report Posted September 7, 2009 ja greit da... kan bli med jeg også.... dere får bestemme hva som skal bindes (tørrfluer) har litt mange mønstere og velge mellom Ta noe annet en døgnflue, siden du bandt det sist gang Ellers har jeg ikke peiling. Kanskje en paraloop CDC klekker, eller noe slikt MB
Magnus Bakken Posted September 7, 2009 Author Report Posted September 7, 2009 Og ja. Hvis du er i mental stand til og sende med bindebeskrivelse av flua, og noen velvalgte ord om hvilke insekt det immiterer, samt sesong for imitasjonen, så er det ønskelig. Å bilde hvis du vil. Husk og sende de i en tom krokboks hvis du har muligheten MB
Magnus Bakken Posted September 7, 2009 Author Report Posted September 7, 2009 Kreativ du Magnus :). Joda, jeg er med på det, men det er ikke alltid peneste jenta i klassen er hun du bør løpe etter :). Fluer skal fiske! Foreslår at bindebeskrivelse, bilder, hvordan flua fiskes og når den fungerer best, også hører med til helheten her. For sikkerhets skyld vil mine fluer også bli parfymert ;D ;D Noen odør ønsker?? Bjørni Kanskje litt afther shave her og der ;D MB
Gisle Helgesen Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Jeg får støtte opp om det ungdommelige initativet her og blir med jeg også. Biots tungsten døgnfluenymfe og en en GislessuperspesialvårfluemedhjortehårogCDC Gisle
bjorni Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Har noe "Etter skeiv" stående, en Old spice som antagelig er 30 år gammel, muligens tørka inn. Hva med en CdC Caddis som lukter Chanel?? Tror du kona kommer til å kikke rart på meg hvis hun tar meg på fersken eller?? Tør ikke engang tenke på hvordan jeg skal forklare det ;D Bjørni
Rosinkongen Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Hmmm, har vært med på 2 runder nå hvor jeg ikke har mottatt fluer tilbake :(. Det er synd. Men, dere er jo så ivrige og bør ha igjen for initiativet dere viser og jeg regner med at dere følger opp. Binder opp noen små caddiser etter mønsteret jeg la ut her om dagen. Nymfa blir vel ei micronymfe. bjorni Fikk du ikke fluer tilbake fra tørrflueringen da bjorni?? Jeg sendte de jo avgårde alle sammen....
bjorni Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Joda, fra sist tørrfluering fikk jeg fine fluer :D bjorni
Rosinkongen Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 Da har jeg bestemt meg for hva jeg skal binde! -En flue jeg kaller 50/50. Det skal være en vårflueimitasjon. -Den andre flua er litt vanskelig å finne et navn til, så det kan dere som mottar fluene mine hjelpe meg med Kall den ''Anonym'' foreløpig.. PS: Kan godt hende at fluene er bundet fra før en eller annen gang
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Nå som vi er så mange påmeldt så er vel sjangen stor for at det blir en ring. Da er det bare å starte å binde eller?
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Nå som vi er så mange påmeldt så er vel sjangen stor for at det blir en ring. Da er det bare å starte å binde eller? Ja, bind i vei mvh Magnus Bakken
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Kan ikke du sette en maksgrense over deltakere så jeg slipper å dra opp bindeutstyret hver gang det melder seg en ny deltaker ?
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Kan ikke du sette en maksgrense over deltakere så jeg slipper å dra opp bindeutstyret hver gang det melder seg en ny deltaker ? Maksgrense. Hm, noen forslag ?! Skal vi si maks 8 stk, så er det frist ut denne uka for nr.8 som eventuelt finner det godt og melde seg på ?! MB
Guest Ulv Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Sett fristen til 8 september 23.59.59
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Sett fristen til 8 september 23.59.59 Hehe, litt i tidligste laget MB
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere Du kan holde de svæææære streamerne dine for deg selv , for her holdes det knallhardt om nymfer og tørt ;D MB
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere Du kan holde de svæææære streamerne dine for deg selv , for her holdes det knallhardt om nymfer og tørt ;D MB Tsss... fisker man med nymfe kan man like godt slenge på en streamer i ny og ned. Det regnes som synd uansett ;D
Ruffen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere Du kan holde de svæææære streamerne dine for deg selv , for her holdes det knallhardt om nymfer og tørt ;D MB Tsss... fisker man med nymfe kan man like godt slenge på en streamer i ny og ned. Det regnes som synd uansett ;D Hmm jasså ,dette skal lagres i spekulatoren.
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere Du kan holde de svæææære streamerne dine for deg selv , for her holdes det knallhardt om nymfer og tørt ;D MB Tsss... fisker man med nymfe kan man like godt slenge på en streamer i ny og ned. Det regnes som synd uansett ;D Hmm jasså ,dette skal lagres i spekulatoren. Du får opprette en diskusjonstråd under off topic, for og se hvilke av de to formene for fiske som synder mest MB
snorre Leret pettersen Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Ingen tørrfluepurister her vel? frister litt å sende avgårde noen svæære striimere Du kan holde de svæææære streamerne dine for deg selv , for her holdes det knallhardt om nymfer og tørt ;D MB Tsss... fisker man med nymfe kan man like godt slenge på en streamer i ny og ned. Det regnes som synd uansett ;D Hmm jasså ,dette skal lagres i spekulatoren. Ok
Demir Ligonja Posted September 8, 2009 Report Posted September 8, 2009 Sett fristen til 8 september 23.59.59 eller sette den til 09.09-09 klokka 09.09
Magnus Bakken Posted September 8, 2009 Author Report Posted September 8, 2009 9 fluer ferdig Nymfene eller tørrfluene ?! MB
Recommended Posts