Gå til innhold

Nea og Tya


Olav

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hvis jeg hadde eid en flott gress-fotballbane i Trondheim, kunne jeg brukt den så mye jeg vil både til grillpary fluekasting og fotball. Sansynligvis kunne jeg spillt golf på den også. Dette kunne jeg gjort og vært lykkelig i mange år. Hvis jeg derimot en vår hadde sagt at denne banen er åpen for hvem som vil framover nå, hadde sansynligvis banen min vært utslitt i løpet av to somre. Er det da mitt golfspill som har tatt knekket på banen, eller er det alle de nye besøkende.

Hvis banen min skulle vart, måtte jeg ha regulert bruken av den. Jeg kunne ha begrenset bruken ved hjelp av påmelding og max lag for uka (det er det Tya har gjort). Jeg måtte kansje ha bedt besøkende vært mer varsom. Ikke bruke den når det er vått, bruke joggesko når det er tørt, trampe ned grasstuster etter bruk (begrense skadene ved spill).

 

Jeg håper ihvertfall jeg måtte slippe å gå til det skritt å legge kunstgress (settefisk ;D ;D ;D), eller lage så høy baneleie at det kunne ville vært RBK som hadde råd til å bruke den.

 

hadde jeg gjort dette riktig og kombinert alle forsiktighetsregler, kunne mange ha fått gledet seg over min gressbane i mange år, i tillegg til at jeg kunne holde i hevd mine grillparty og mitt golfspill.. Kansje hvis noen hadde lagt igjen noen slanter etterhvert, kunne jeg muligens gradvis kunne sluttet med golfspillet for å bevare banen enda lenger også.

 

Dette ble kansje både sarkastisk og tåpelig, men det får i så fall være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig.. hvis folk hadde fulgt spillereglene og oppført seg som folk, skulle de gjerne fått være med på laget mitt også. Spiller gjerne fotball med andre jeg. Veldig ofte er det faktisk artigere også. Men hvis de ikke ahdde fulgt spillereglene, skulle jeg prøvd å hyre Espen Lie som hoveddommer. Han skulle hatt nulltolleranse på tull, og utvist spillerne på livstid. Straffen måtte være å leke seg på den mest utslitte og værharde grusbanen i hele distriktet til han hadde lært seg å oppføre seg når han kommer på besøk.

 

Måtte selvfølgelig sørget for å være litt mer smidig med nye og unge spillere til de hadde blitt varme i trøyen. regner med medapillerne ville hjelpe til å lære de opp underveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...