Gå til innhold

Flueboks


olav92

Anbefalte innlegg

Må bare slenge meg på og skryte hemningsløst av C&F-boksene. Beste flueboksene jeg har hatt. Lette men tåler en trøkk, fluene sitter selv om boksen går i bakken, microslit'en gjør at foam'en ikke slites pluss at det hele ser systematisk ut. Stor kapasitet, fleksibel, vanntett... Har brukt Wheatley i årevis men etter jeg prøvde C&F var det ingen vei tilbake  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig plastbokser på Biltema med åpne rom - perfekte for tørrfluer. http://www.biltema.no/Fritid/Fiske/Oppbevaring/

Kroner 16,90! Finnes i flere varianter og størrelser. Claes O. har også mye bra og billig.

Slike bokser er ikke noe for dem som har sterkt behov for å synliggjøre at de er veldig dedikerte fluefiskere, men de funker og dessuten sprer du velstand til den tidligere så fattige bonden i Kina som har tatt seg jobb på en plastfabrikk i byen og som nå bringer med seg både mat og DVDer hjem til kone og barnet. Kapitalismen er fantastisk, men det er vel litt OT.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bokser her.

Fant denne på flue.no. Er ikke dette et godt tilbud?

http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/V%C3%A5rboksen

Her får man jo med fluer samt flueboksen? Hvordan er den boksen i forhold til CF?

jeg ville heller gått for Twindip eller WP fra Lamar da disse har skikkelig hengsling.Denne boksen du nevner er bare knekt plast,så jeg vil tro den slites relativt mye raskere...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med Lamar sin TwinDip boks. Bruker den til alt av døgniser. Bra takhøyde så ingen vinger blir ødelagte. Bruker også noen små Ron Thompson bokser til mygg og litt klekkere og sånn. Dere som bruker C&F og betaler 400,- for en boks, er det virkelig verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med Lamar sin TwinDip boks. Bruker den til alt av døgniser. Bra takhøyde så ingen vinger blir ødelagte. Bruker også noen små Ron Thompson bokser til mygg og litt klekkere og sånn. Dere som bruker C&F og betaler 400,- for en boks, er det virkelig verdt?

Har flere C&F bokser jeg. Gode bokser det. Ikke dobbelt så god som Lamar sin TwinDip, men dobbelt så dyr  :o :o

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange anbefaler her, Lamar sin Twindip er knallfin! Jeg har hvertfall blitt glad i den boksen.. :) Ellers så synes jeg at Scierra har noen gode og vanntette SFbokser.

Veldig fine de, men veier litt mye. Har en stor og en liten. Den vesle er fin til mygg. Men litt dyre, hvis de da ikke er på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange anbefaler her, Lamar sin Twindip er knallfin! Jeg har hvertfall blitt glad i den boksen.. :) Ellers så synes jeg at Scierra har noen gode og vanntette SFbokser.

Veldig fine de, men veier litt mye. Har en stor og en liten. Den vesle er fin til mygg. Men litt dyre, hvis de da ikke er på tilbud.

Spiller ingen rolle om boksen veier noen ekstra gram, bare den er solid og skikkelig utført. Synes jeg da.. :) Jepp, den kunne godt vært littegranne billigere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...