Gå til innhold

T-shirt 2010


Gjest Tobbe

Anbefalte innlegg

Brodering er ikke så dyrt. Vi gjorde det for en fiskegjeng for noen år siden. Broderte en flue og tekst på caps, fleece jakke og pique skjorte. Kostet 500 kroner for å tegne inn logoen da denne måtte tegnes om i et spesielt program når den skulle broderes, selve broderingen var ikke ille. Fleecejakka kom på 300 kr pr stykk (10 jakker) inkl brodering. Var et norsk firma som gjorde dette (Melings as, http://www.melings.no/). Men til T-skjorter så blir det finest med silketrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det er stemning for noen nye FFS-plagg.

Når det gjelder plagg/caps med vår logo og navn må dette selvfølgelig lages av oss. Men innspill tas selvfølgelig i mot.

Vi har jo tidligere levert både caps og hatter (brodert) i ulike farger og motiver, samt t-skjorter og fiskeskjorter. Med andre ord er kontaktnettet i orden.

Liker selv fargen på capsen som er på avataren min. One of a kind med FFS-logo.

Forøvrig enig med Oddbjørn at silketrykk gjør seg best på klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er med på caps da den jeg har er eldre enn Jahn Teigen. Blir designet riktig så fint og andre plagg tilbys så ryker jeg nok på det også. Men det hadde vært fordel å fått det på plass før høsten kommer så jeg krysser fingrene for at noen ildsjeler kommer opp med en god design  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på caps da den jeg har er eldre enn Jahn Teigen. Blir designet riktig så fint og andre plagg tilbys så ryker jeg nok på det også. Men det hadde vært fordel å fått det på plass før høsten kommer så jeg krysser fingrene for at noen ildsjeler kommer opp med en god design  ;D

Det han sa!

Sort caps! Ikke oransje! :D

Oransje caps! Ikke sort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er for gammal, men jeg er ikke noen stor fan av oransje, eller andre veldig iøyenfallende farger.

For min del er capsen til for solfylte fine dager, bruker den ellers også, men en sort caps på skolten i stekende solskinn er ikke akkurat tingen for meg. Det blir for varmt i toppen. Kunne tenkt meg en khaki farget sak, eller iallefall en lys farge som ikke suger varme som en svamp... Har en caps fra ffs fra før, den er ikke brukt av samme årsak som tidligere nevnt. Hadde passet bedre i en synagoge enn på fisketur, når det er sagt passer simmscapsene meg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på caps da den jeg har er eldre enn Jahn Teigen. Blir designet riktig så fint og andre plagg tilbys så ryker jeg nok på det også. Men det hadde vært fordel å fått det på plass før høsten kommer så jeg krysser fingrene for at noen ildsjeler kommer opp med en god design  ;D

Det han sa!

Sort caps! Ikke oransje! :D

Oransje caps! Ikke sort! :D

Orange Knut!? Du som er en kølsvart metallrocker og hører på musikk som låter som om du drar ei katte igjennom en eggdeler?  ;D ;D

Fargen spiller ingen stor rolle for min del, bare den klarer å skygge for sola og ikke ser ut som en frosk...

post-3598-13949873500525_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...