Gå til innhold

Heia Fettfinna.


Ruffen

Anbefalte innlegg

Var og titta på resultatene fra helgas 5-cup. Der står fettfinna oppført med en pen poengsum etter min mening.

Kast på over 27 m og greier. Tipper gamlegutta snart blir pustet i nakken av disse unge ivrige guttene.

God innsatts Velte :)

Men blir du så god at du stille oss "voksne" i dårlig lys langs bredden får du ikke bli med mer! Forstått?

Stein Grønnberg vant forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og titta på resultatene fra helgas 5-cup. Der står fettfinna oppført med en pen poengsum etter min mening.

Kast på over 27 m og greier. Tipper gamlegutta snart blir pustet i nakken av disse unge ivrige guttene.

God innsatts Velte :)

Men blir du så god at du stille oss "voksne" i dårlig lys langs bredden får du ikke bli med mer! Forstått?

Stein Grønnberg vant forøvrig.

Tja, vi får se ;D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle :)

Utstyret jeg brukte var en Sage Launch 590-4 med et Vision Extreme Distance snøre #5. Du kan bruke hvilket som helst utstyr du vil bare det er innenfor reglene ;)

Reglene for utstyr er:

- Lov til å bruke stang opp til #5 og 9ft og nedover

- Snøre må være godkjent.

Godkjente snører:

Orvis wonderline easy mend #5     

Scientific Angler Mastery Distance Expert #4     

The dry #4         

Vision Extend #5         

Vision Extreme Distance #5       

Carron Jetstream Trout Floating #5       

Lee Wulff Longbelly floating #5 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så din far i sted, helt vill i blikket på vei ned til kjærrane med et knippe stenger under armen mumlene om en eller annen jævelunge som faen ikke skulle kaste lengre en han ???

hehehe - jævli bra humor -  ser det for meg ;D ;D er du i slekt med aukrust, ruffen?

btw - gratulerer, fettfinna, heier på deg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra innsats, Vetle!  :D

Dere i Kristiansand begynner å få en lang tradisjon med å få fram kjempedyktige juniorkastere! Gullstimen med imponerende smolt (for å holde meg til fiskesjargongen  ;D) begynte vel med Rolf Magne Karlsen som til slutt vant junior VM og satte junior verdensrekord i flue lengde enhånds. Kjempegøy at nok en storkaster fra det blide sørland er på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er 3 dame kastere også nå.. En av disse kaster jo faktisk smått fantastiske 25meter..

Hva har skjedd med Jan M?

Hallo,

da dette var min første konkurranse, ble jeg nok litt satt ut må jeg innrømme, og gjorde alt det jeg ikke skulle gjøre. Med et hode som koker, forsvinner hele ditt vanlige handlingsmønster, ja selv hos en kasteinstruktør. Forferdelig kasting fra min side, ja jeg skammer meg faktisk. Ikke kastet jeg rett, og håndleddsarbeidet var av frøkenslaget. Nå har jeg fått satt tingene på plass igjen her, teknikken og meterne er på plass igjen, så får vi håpe at jeg kommer sterkere tilbake på Lillehammer.

Huffameg. Dette var ikke noe å skrive hjem om.

Samtidig passer jeg på å takke Tønsbergfolket for arrangementet, gratulerer Stein med seieren, og ikke minst Åge med det lengste kastet!

Mvh. Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er 3 dame kastere også nå.. En av disse kaster jo faktisk smått fantastiske 25meter..

Hva har skjedd med Jan M?

Hallo,

da dette var min første konkurranse, ble jeg nok litt satt ut må jeg innrømme, og gjorde alt det jeg ikke skulle gjøre. Med et hode som koker, forsvinner hele ditt vanlige handlingsmønster, ja selv hos en kasteinstruktør. Forferdelig kasting fra min side, ja jeg skammer meg faktisk. Ikke kastet jeg rett, og håndleddsarbeidet var av frøkenslaget. Nå har jeg fått satt tingene på plass igjen her, teknikken og meterne er på plass igjen, så får vi håpe at jeg kommer sterkere tilbake på Lillehammer.

Huffameg. Dette var ikke noe å skrive hjem om.

Samtidig passer jeg på å takke Tønsbergfolket for arrangementet, gratulerer Stein med seieren, og ikke minst Åge med det lengste kastet!

Mvh. Jan.

Ja det er ikke like lett bestandig. Godt og vite at intruktøren selv også kan feile litt med både håndledd og rytmen.

Nå gleder jeg meg bare og komme meg opp av sykesenga her så jeg får terpet litt på det du lærte meg på idrettshøgskolen..

Forøvrig må jeg si meg meget innponert over junior kasterne også.. artig og se noen kan puste gamleguttan i nakken..

Vetle sikkert ennå sterkere tilbake, når han får roet nervne bittelitt til neste stevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt hetta da det var min tur, hadde startnummer 19 :P;D

På oppvarmingskastet hadde jeg ca 29,40m, på presisjonsdelen burde jeg ha konsentrert meg mere, blir nok det jeg skal terpe på til next time :)

Mye viktigere. 8)

Har ikke sett dett før.

Gratulerer så mye,Vetle!  Stort!

Jeg så din far i sted, helt vill i blikket på vei ned til kjærrane med et knippe stenger under armen mumlene om en eller annen jævelunge som faen ikke skulle kaste lengre en han ???

[move] ;D    ;D    ;D [/move]

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...