Gå til innhold

Bursdagsflue


Magnus Bakken

Anbefalte innlegg

Mandag som kommer har ei snelle i klassa bursdag, og hu ba om å få ei custom flue  ;)

 

Spørsmålet er da hvordan denne flua skal se ut ???... Den må nesten være litt spesiell, siden det er snakk om bursdagen

Tenker litt på metoden der lars bandt cdc-fjærene "baklengs" som vinger på en døgnflue, så de fikk en spesiell form. Dette fordi denne snella er "minst men størst" i klassa  :rolleyes::-X:rolleyes:

Så tips mottas med stor takknemlighet...

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo lage noe lignende som det her:

http://www.fiskeklubben.no/sluk/fly/julegavetips.asp

Det blir ikke meg som går inn på den butikken for å si det slik... Men genialt var det, takk :)

MB

Den øredobben var da nokså genial, og jeg ser ikke bort i fra at det vanker både det ene og andre på deg om du gir henne et par slike  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo lage noe lignende som det her:

http://www.fiskeklubben.no/sluk/fly/julegavetips.asp

Det blir ikke meg som går inn på den butikken for å si det slik... Men genialt var det, takk :)

MB

Den øredobben var da nokså genial, og jeg ser ikke bort i fra at det vanker både det ene og andre på deg om du gir henne et par slike  :D

Har seg tilfeldighvis slik at hu også er søtest i klassen, så det får bli en skikkelig gjennomført en... Kanskje med innslag av rosa ? ;D.... btw, den skal døpes etter bursdagsbarnet, derav navnet kristin... Så hvis jeg får mor til å kjøpe slike "øredobb-greier", så får flua kristin bli ei feminin smekker kreasjon..... En gutt i klassa hvisket at jeg skulle lage den av materiale der sola sjelden når, men da ender jeg opp med et rødt kinn og et enda særere rykte er jeg redd :P

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt i klassa hvisket at jeg skulle lage den av materiale der sola sjelden når, men da ender jeg opp med et rødt kinn og et enda særere rykte er jeg redd :P

MB

Tja, nå syntes jeg du er vel negativ . . .

Om du skulle fristes til å bruke materiale fra området rundt eh . . . nordkjosbotn, så blir jo ikke øredobbene akkurat mindre originale, og søtnosa kan være forholdsvis trygg på å ha smykker som ikke venninnene hennes har maken til  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lars. Bruker du hår fra området rundt "staken" så blir ho nok temmelig klam i hakket. Du sier bare til gutta i klassen at det er snow-shoe mens du visker henne i øret hva det er når du gir den til henne.

Dette kommer hun ikke til å klare å motstå, kan ikke slå feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Må bare beklage, men får litt dårlig humor så sent på en fredagskveld. Men denne fluen er kjent for å dra noen reale ryper på våren

[attach=1]

:D :D :D... den bør du gå for Magnus :D

Knallbra, Larser`n ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt i klassa hvisket at jeg skulle lage den av materiale der sola sjelden når, men da ender jeg opp med et rødt kinn og et enda særere rykte er jeg redd :P

Snodig...

Snakker vi en form for CDC? CDM (Cul de Magnus)? Eller er det mere frontpartiet på dyret vi snakker?  ;D

Anyways, så høres det ikke ut som en vinner akkurat ;)

Gi henne en blank krok og si at hun må komme hjem til deg for å få noe materiale på den. Kjøl ned et par Cola, sett på litt Michael Bolton, og varm opp stikka :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør deg vrien og ikke gi a en dritt. Jenter liker det. Om hun får div gaver fra andre i klassen, hvem trur du hun husker best? Jo, han som ikke ga henne den oppmerksomheten hun venta å få.. Skjønneru? Du sa hun skulle få noe, altså ga henne litt oppmerksomhet, for så avvise henne. NB!! Detta er viktig. Det vil gnage i henne hvorfor hun ikke fikk noe av nettopp deg, altså hvorfor du ikke spilte opp etter hennes ønske. Den beste måten å kurtisere en kvinne på er faktisk å ignorere henne. Få med deg det nå, først som sist ;)

Dessuten! Du vil vel ikke at hun skal bli med på fisketur??? Du må for all del ikke gi fra deg friområdene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt i klassa hvisket at jeg skulle lage den av materiale der sola sjelden når, men da ender jeg opp med et rødt kinn og et enda særere rykte er jeg redd :P

Snodig...

Snakker vi en form for CDC? CDM (Cul de Magnus)? Eller er det mere frontpartiet på dyret vi snakker?  ;D

Anyways, så høres det ikke ut som en vinner akkurat ;)

Gi henne en blank krok og si at hun må komme hjem til deg for å få noe materiale på den. Kjøl ned et par Cola, sett på litt Michael Bolton, og varm opp stikka :)

Eirik

Dagens  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør deg vrien og ikke gi a en dritt. Jenter liker det. Om hun får div gaver fra andre i klassen, hvem trur du hun husker best? Jo, han som ikke ga henne den oppmerksomheten hun venta å få.. Skjønneru? Du sa hun skulle få noe, altså ga henne litt oppmerksomhet, for så avvise henne. NB!! Detta er viktig. Det vil gnage i henne hvorfor hun ikke fikk noe av nettopp deg, altså hvorfor du ikke spilte opp etter hennes ønske. Den beste måten å kurtisere en kvinne på er faktisk å ignorere henne. Få med deg det nå, først som sist ;)

Dessuten! Du vil vel ikke at hun skal bli med på fisketur??? Du må for all del ikke gi fra deg friområdene dine.

Beste rådet hittil! ;D

edit: Grensen mellom suksess og total fiasko er hårfin ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, denne tråden har jeg ikke lagt merke til før nå! :o

Du må fiske et bilde av flua da, Magnus, gjerne jenta og, som Thomas spurte om ;D

Jeg går på fluebindekveld med noen andre karer annenhver onsdag, og der og der var det en fyr som hadde fått for seg at han skulle binde riffling hitch-fluene sine med "stakehår", eller hva nå enn det var dere kalte det for tidligere her i tråden ;D flua ble døpt til Riffling Bitch ;D Det verste er at jeg tror han fikk fisk på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...