Gå til innhold

vanquish


Robin

Anbefalte innlegg

Hei og hå

I dag er jeg en lykkelig man, fikk endelig den nye snella mi (Waterworks lamson Vanquish)i posten etter en uke med venting og søvnløshet ;D Vakreste snelle som noen gang er laget spør du meg. Da jeg pakket den opp med sjelven hånd og fikk øyekontakt så var det kjærlighet ved første blikk. I et lite øyeblikk var jeg nesten henfallen til onani men nærmer meg 40 med stormskritt så det var helt uaktuelt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonaliteten og stabiliteten i ei snelle, hva tenker du på da? Lite utsatt for telehiv-kast i akslingen ved høye turtall (utras) og slikt eller?

Ja, det er vel noe slikt den snella er designet for. Men til ørretfiske blir det uberkill for min del.

Hvorfor skal du prakke meningene dine på alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonaliteten og stabiliteten i ei snelle, hva tenker du på da? Lite utsatt for telehiv-kast i akslingen ved høye turtall (utras) og slikt eller?

Ja, det er vel noe slikt den snella er designet for. Men til ørretfiske blir det uberkill for min del.

Hvorfor skal du prakke meningene dine på alle andre?

Himmel og hav gutter!!

La oss nå heller gratulere Robin med en flott snelle, og ønske han tilbake til Jeløya for å testkjøre ny snella ;D

Snart Robin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonaliteten og stabiliteten i ei snelle, hva tenker du på da? Lite utsatt for telehiv-kast i akslingen ved høye turtall (utras) og slikt eller?

Ja, det er vel noe slikt den snella er designet for. Men til ørretfiske blir det uberkill for min del.

Hvorfor skal du prakke meningene dine på alle andre?

Himmel og hav gutter!!

La oss nå heller gratulere Robin med en flott snelle, og ønske han tilbake til Jeløya for å testkjøre ny snella ;D

Snart Robin ;)

Skulle bare terge fluebanditten litt Tony ;) Fiskekompis. Han er så lett å trekke opp......

Jeg skal slutte å ødelegge tråden din robin. Beklager, det var tankeløst igjen.

Gratulerer med ny snelle :) Gøy med nye saker nå i vintermørket :) Kun en og en halv måned til den kan testes ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...