Gå til innhold

området innenfor halnefjorden, hardangervidda


bakkenb

Anbefalte innlegg

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6695331.28479%26lon%3D429877.72186%26zoom%3D11%26layers%3DB0000%26q%3Dhalnefjorden%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Hei! Er det noen som har prvd dette området på hardangervidda? Kom over et sinnsykt fint bilde av fin fisk og elv på facebook, og sendte en mail til han og spurte hvor det var. Så lenge jeg ikke får noe negativ tilbakemelding på dette, må ryggsekke pakkes til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i dette området en del, utrolig fint område med mulighet for fin fisk! Ville planlagt på forhånd i hvilke vann/elver du vil fiske, det er mye privat i området.. Har vært mest i området nordøst for der "nålen" er plassert, men har en kompis som har vært mye i nedre hein.. Her er det mye fin fisk, men ofte vanskelige forhold og selvfølgelig privat ;)

Sikkert mange andre her inne som har erfaringer herfra!

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du om det selges fiskekort der det er privat? Tenkte å prøve i elvene skaupa eller sevra. Kanskje også i området mellom vre og nedre hein.... Må vel kunne være mulig å kjpe fiskekort på hgfjellsstua som ligger i starten av halnefjorden?

Noen steder er det muligens mulig, men ikke alltid lett å komme i kontakt med de som har rettighetene..I området mellom dagali og hein er det et fiskekort for alt av rennende vann (elv), dette gjelder da ikke vannene..

De elvene du nevner har jeg ikke kjennskap til, men er bare å søke litt rundt på nettet.. Kan også være en mulighet å ringe Hol kommune og høre om de har noe lurt å komme med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...