Gå til innhold

Pontongtreff 2010 på Hajern


Juvis

Anbefalte innlegg

Hajern II tråden... Som den seige j.... jeg er, så våger jeg meg ut med denne tråden igjen, for til tross for all drittkasting og elleville retninger den forrige nå mere refuserte tråden fikk, så skal vi faktisk ha treff 14 mai :) Det er ingen spøk og vi stiller opp for å lage et gratis sosialt arrangement for de som måtte ha lyst til å komme.

Håper derfor at disse bajjasene som slo seg løs i den forrige tråden, besinner seg denne gangen og går mer gemyttlig til verks, denne gangen. For de som har lyst, velkommen skal dere være!

Rolf

Hajern 14 mai.PDF

post-1448-13949876514174_thumb.jpg

post-1448-13949876514523_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Tror jaggu det blir en tur dit jeg gitt :) .... iallefall hvis ørretene er på den størelsen du viser på bildet ;D ;D

Seriøst, så blir det antakelig en tur den helga.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første april, og nei det er ikke regnbue der. Illustrasjonsbilde kalles dette karer ;D Ere så nøye a?  ;D Tror nok Staffan har rett, men de er nok ikke mange og ikke tror jeg de gidder å ha en million myggsipp heller for å bli mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille i fjøze?? Det er greit at Rune stengte den forrige tråden, men dere kan vel ikke ha mistet munn og mæle helt. Husker jeg ikke helt feil fra avstemmningen, så var det en god del som kom hvis Pruffen eller Ruffen hadde med seg vennene sine :) Nå er det plutselig bare den harde kjernen som kommer? Isfiskerne melder om stadig mer sviktende is på vannet og de tørr snart ikke borre mer er de siste rapportene fra vannet, det blir strøkne forhold til 14 mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue i Hajern? :D :D

Selv syntes jeg det er artig at det stilles spørsmål om det er regnbueørret der, mens ingen reagerer på hvithodeørnen, som tydeligvis er et vanlig innslag på disse trakter  :D

;D ;D Den er jo ikke vanlig Lars, men det deiser ned et eksemplar eller to i løpet av hvithodeørnsesongen.  ;D  Topic: Vil understreke at belly og kajakk er lov på dette pomptongtreffet! Selv blir jeg padlende rundt i førstnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar M

Mange poster slettet på dette emnet?! Men jeg er klar som et egg i steike panna! Etter 7 dager på kanonfylla og littebitt skikjøring gleder jeg med til en skikkelig fluefiskersommer med juging i lange bananer og giga bål som vi kan mimre rundt på kvelden.  ;) fatter trenger ikke Hiacen heller, så det blir pompis på meg! 8) tenker jeg sover i doninga også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange poster slettet på dette emnet?! Men jeg er klar som et egg i steike panna! Etter 7 dager på kanonfylla og littebitt skikjøring gleder jeg med til en skikkelig fluefiskersommer med juging i lange bananer og giga bål som vi kan mimre rundt på kvelden.  ;) fatter trenger ikke Hiacen heller, så det blir pompis på meg! 8) tenker jeg sover i doninga også!!

Hele tråden ble sletta Mr B! Men nå går alt så mye mer rolig for seg, vi sparker ikke i noen retning, skal bare ha treff og får gratis markedsfpøring her hos Rune, slik at de som vil kan komme. Ser at det kom spørsmål om pongtong frimureri og det er ikke tilfelle, alle som har flytende farkost uten motor er velkommene :) Blir hyggelig detta Mr. B, du får slå deg sammen med han JB, han snakket også om flatfyll ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hyggelig detta Mr. B, du får slå deg sammen med han JB, han snakket også om flatfyll ;D

Hva? Ser ikke for meg at kombinasjonen av kaffe, pepsi max og helmelk er det som kommer til å gi den store rotbløyta.  ;)

Sorry JB, da blandet jeg deg med en annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...